ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

براساس پتنت تازه اپل، نسل بعدی مجیک ماوس از تکنولوژی فورس تاچ بهره می برد

براساس اسناد مربوط به پتنتی که به تازگی کشف شده، نسل بعدی مجیک ماوس اپل ممکن است به فناوری فورس تاچ مجهز باشد. گفتنی است که جدیدترین ترک پد ارائه شده این شرکت برای سیستم ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ | ۲۰:۱۵

براساس اسناد مربوط به پتنتی که به تازگی کشف شده، نسل بعدی مجیک ماوس اپل ممکن است به فناوری فورس تاچ مجهز باشد.

گفتنی است که جدیدترین ترک پد ارائه شده این شرکت برای سیستم های دسکتاپی، فناوری یاد شده را در خود دارد، اما مجیک ماوس فاقد این تکنولوژی است. در این پتنت، دو قطعه سخت افزاری جدید دیده می شوند که گفته شده همراه با فورس تاچ به کار می روند.

در تصویری که در بالا می بینید، هر دو قطعه با شماره های 109 و 104 در تکنولوژی فورس تاچ به کار فته اند. در حالی که قطعه 109 فشار را روی یک پایه وارد می کند تا تاچ های همراه با نیرو را ثبت کند، قطعه شماره 104 صرفا مشخص می کند که انگشت شما تا چه اندازه نیرو به سطح نمایشگر وارد می کند.

آنها که با این تکنولوژی کار کرده اند خوب می دانند که بعد از فراگرفتن نحوه کار با آن، تا چه اندازه انجام کارها را برایشان ساده می کند و در مورد کاربرانی که ترجیح می دهند به جای ترکپد از ماوس استفاده کنند هم افزوده شدن این قابلیت به فال نیک گرفته می شود.

البته مشخص نیست که اپل دقیقا از چه زمانی می خواهد مجیک ماوس را به این فناوری مجهز کند اما پیش بینی می شود که تا آن موقع زمان زیادی باقی نمانده باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی