ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مقایسه Galaxy S7
تکنولوژی

علت استقبال بالا از گلکسی S7 سامسونگ چیست؟

میزان فروش کهکشانی های جدید سامسونگ تا کنون رضایت بخش بوده و برآوردهای اولیه نشان می دهند که در ماه اول پس از عرضه، این شرکت موفق به فروش ۹ میلیون گلکسی S7 شده است. ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ | ۲۳:۱۵

میزان فروش کهکشانی های جدید سامسونگ تا کنون رضایت بخش بوده و برآوردهای اولیه نشان می دهند که در ماه اول پس از عرضه، این شرکت موفق به فروش ۹ میلیون گلکسی S7 شده است. با نگاهی به آمارهای ارائه شده در سال پیش به راحتی می توان دید که این عدد، سه برابر فروش گلکسی S6 است.

اکنون تحلیلگران علت چنین استقبال چشمگیری را موشکافی کرده اند. گفته می شود علت تقاضای بالا برای موبایلی که در نگاه اول تکراری به نظر می رسد، این است که سامسونگ تقریبا یک ماه زودتر از موعد، آن را عرضه کرد و از طرفی، قیمت آن را در قیاس با نسل قبلی حدود ۸ درصد کاهش داد.

سال پیش تقاضا برای گلکسی S6 Edge بیشتر از عرضه بود و همین مسئله، موجب شد تا سامسونگ موبایل های کمتری به فروش برساند. امسال ولی چنین نیست و شرکت کره ای به درستی میزان محبوبیت S7 Edge را متوجه شده است.

سامسونگ در بهترین موقعیت زمانی گلکسی های جدیدش را عرضه کرد. در این دوره، شرکت های چینی هنوز محصولات خود را معرفی نکرده اند؛ محصولاتی که از نظر قمیتی بسیار رقابتی هستند و باعث می شوند تا مشتریان نگاه چندان خریدارانه ای به گلکسی های سامسونگ نداشته باشند. از سوی دیگر اپل هم در پاییز نسل بعدی آیفون را رونمایی می کند.

تاثیر موفقیت های سامسونگ به سرعت بر روی ارزش سهام این شرکت نمایان شده، در حالی که مشخص نیست آیا گلکسی های جدید می توانند روند رو به کاهش سود آوری این برند را بهبود بخشند یا خیر.

مدیران سامسونگ تا کنون در مورد تعداد موبایل هایی که فروخته اند، از اعداد استفاده نکرده و صرفا عنوان نموده اند که اعداد و ارقام، قابل توجه و کاملا رضایت بخش بوده اند. اکنون گزارش می شود که سامسونگ برنامه دارد تا فبلت بعدی خود موسوم به گلکسی نوت ۶ را یک الی دو ماه پیش از معرفی آیفون ۷ رونمایی کرده و به بازار عرضه نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (48 مورد)
  • Lockheed Martin
    Lockheed Martin | ۲۷ فروردین ۱۳۹۵

    گوشیای سامسونگ حتی اون دو میلیونیاش شخصیت ندارن، یعنی اصلا حس خوب به کاربر انتقال نمیدن، آدم یاد پنجشنبه بازار میافته، نمیدونم شاید بیشتر به خاطر اینکه که کیفیت ساخت پایینی دارن شایدم چون همه جا زیرپله هام مث نقل و نبات ریخته به خاطر اونه و شایدم به خاطر اینکه که اسم سامسونگ روشه،من پشت ویترین یا دست کسی میبینم یاد جاصابونی میافتم، کیفیت یه چیزیه که هر کالایی به آدم انتقال نمیده بالاخره این حس بعد یه مدت تو وجود هر کاربری شاید پیدا بشه، فقط خواهشا نگید اینجوریه اونجوریه چون نه سامسونگ مال بابای کسیه و نه گوشی سامسونگ یا هر گوشی دیگه ای رو با کارت ملی باید خرید و نه سامسونگ چیزیه که ارزش طرفداری داشته باشه، من به 19کشور دنیا مسافرت کردم و نزدیک دو ماه تو کره جنوبی اقامت داشتم

  • هانی
    هانی | ۲۲ فروردین ۱۳۹۵

    یه سوال داشتم.این آقایونی که میگن اپل اپل،چرا سهام اپل روز بروز داره میاد پایین مال سامسونگ میره بالا?

  • Amir
    Amir | ۲۰ فروردین ۱۳۹۵

    یه جور درباره سامسونگ حرف میزنن انگار ارثیه عمه شه. خدا یه عقل بهت بده یه گلگسی اس ده هم روش اشانتیون

  • رقص تاریخ
    رقص تاریخ | ۱۹ فروردین ۱۳۹۵

    اگه کسی از حرفم ناراحت شد من معذرت میخوام ما پدرکشتگی با هیشکی نداریم هرکس پول خودشو هر جور که دوست داره میتونه خرج بکنه، من سه سال پیش که شرکت سامسونگ برای تبلیغ تبلتبش تو اسرائیل به ملت و کشور ایران با 3500سال پیشینه تاریخی توهین کرد تاسف خوردم به حال خودمون که کشوری که چه عرض کنم استان کره که شاید به 70سالم نکشیده که از چین جدا شده چنین کار بیشرمانه ای انجام بده.... واقعا چرا؟!!
    ایران اگر دل تورا شکستند، تورا به بند کینه بستند،چه عاشقانه بینشانی،که پای درد تو نشستند
    ای کاش فقط....

    • ارمین
      ارمین | ۲۰ فروردین ۱۳۹۵

      باحرفت موافقم.دوست عزیز
      وقتی منم اون کلیپ رو دیدم که عکس رهبر رو گذاشته بودن و نیروگاه رو منفجر کردن خیلی از سامسونگ بدم اومدش به حدی که هرچی وسایل سامسونگ تلویزیون و یخچال داشتم بردم فروختم بجاش الجی و سونی خریدم.

      از سامسونگ بدم اومدش
      حتی توی لیست کشورهای تحریمی ایران رو گذاشته بود یک مدت اونوقت بعضیا برای این شرکت سرو دست میشکنن.
      منم عذرمیخوام از دوستان اگر تند رفتم و بد برخورد کردم.
      باحرف دکست دیگمونم موافقم چرا ادم انقدر پول بده بعد چندماه بشه نصف قیمت.
      واقع بین باشیم سامسونگ کلاه سر ادم میزاره و اگر ایرانی باشی گوشیشو نمیخری من الان فقط توی خونه یا الجی یا هواوی یا شیائومی دارن

  • mohammad
    mohammad | ۱۹ فروردین ۱۳۹۵

    سلام ببخشیدکه یک سوال بی مورد می پرسم . آیا دانگرید کردن ، برای گوشی مشکلی پیش میاد ؟؟؟؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی