ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قابلیت «یادآور» به نسخه تحت وب تقویم گوگل اضافه شد [تماشا کنید]

چند ماه پس از اضافه شدن یادآورها (Reminders) به آیفون و دیوایس های تحت اندروید، اکنون گوگل تصمیم گرفته آن را به نسخه تحت وب ابزار تقویم نیز بیافزاید. این ویژگی در همین هفته ی ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۱:۱۵

چند ماه پس از اضافه شدن یادآورها (Reminders) به آیفون و دیوایس های تحت اندروید، اکنون گوگل تصمیم گرفته آن را به نسخه تحت وب ابزار تقویم نیز بیافزاید. این ویژگی در همین هفته ی جاری به Calendar گوگل در وب اضافه خواهد شد و همان قابلیت های نسخه های مبتنی بر موبایل را در اختیار کاربر قرار خواهد داد.

بد نیست بدانید که یادآورها همانند رویدادها (Events) در تقویم گوگل هستند و در یک تاریخ و ساعت خاص تنظیم می گردند اما این فرق را دارند که برخلاف رویدادها، پس از پایان آن روز و رد شدن از ساعت مورد نظر، از صفحه ی تقویم پاک نمی شوند و همچنان در بالای صفحه باقی خواهند ماند تا خود کاربر آن را به عنوان یک گزینه ی تمام شده اعلام نماید.

یادآورها اولین بار در سال گذشته میلادی و به همراه دیگر سرویس های گوگل منتشر شدند و فعالیت خود را در اپلیکیشن اینباکس جیمیل آغاز نموده و سپس به Keep و Calendar نیز وارد گشتند. جا دارد اشاره کنیم که ریمایندرز با تمامی سرویس های گوگل که از آنها پشتیبانی نماید، سینک می شود. به این مفهوم که اگر مثلا یک «یادآور» را در اینباکس تنظیم نمائید، متعاقبا در تقویم نیز نمایش داده خواهد شد.

اکنون که یادآورها در اپلیکیشن های اصلی شرکت ساکن مانتین ویو حضور دارند و تقویم تحت وب نیز از آنها پشتیبانی می نماید، هیچ بعید نیست که در آینده نزدیک شاهد حضور آنها در بدنه ی اصلی جیمیل (نه فقط اینباکس) نیز باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سعید
    سعید | ۱۸ فروردین ۱۳۹۵

    کاش تقویم شمسی بهش اضافه میشد

مطالب پیشنهادی