ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وال استریت ژورنال: کیندل بعدی به لطف قاب باتری قابل شارژش باریک تر خواهد بود

اگر خبرها را دنبال کرده باشید حتما می دانید که جف بزوس روز گذشته در خبرها اعلام کرد که مدل تازه ای از کتابخوان کیندل هفته آینده از سوی آمازون معرفی می شود و امروز ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

اگر خبرها را دنبال کرده باشید حتما می دانید که جف بزوس روز گذشته در خبرها اعلام کرد که مدل تازه ای از کتابخوان کیندل هفته آینده از سوی آمازون معرفی می شود و امروز وال استریت ژورنال گزارشی را منتشر کرده که بخشی از جزئیات مربوط به این محصول را در خود دارد.

براساس این گزارش کیندل جدید همراه با یک قاب عرضه می شود که قابلیت شارژ کردن دستگاه را دارد و علاوه بر این، می تواند آن را از ضربه های احتمالی حفظ کند. اما اینکه بخشی از انرژی باتری از طریق قاب آن تامین شود یک مزیت بسیار مهم دارد و آن اینکه شرکت سازنده امکان می یابد دستگاهی بازیک تر نسبت به نسخه های قبلی اش طراحی و ارائه کند.

گفته می شود که شرکت تحت سرپرستی جف بزوس حتی مشغول ساخت قاب دیگری است که از انرژی خورشیدی تغذیه می کند اما احتمال رونمایی آن در جریان مراسم هفته آینده آمازون از سوی وال استریت ژورنال «بعید» ارزیابی شده است.

به غیر از این دو نکته، نشریه انتشار دهنده گزارش نسبت به باقی مشخصات کیندل جدید و وجوه تمایز آن با نسخه های پیشین از جمله مدل پرطرفدار Paperwhite یا Voyage گرانقیمت ابراز بی اطلاعی کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی