ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کلید به اشتراک گذاری پست ها از طریق پیغام مستقیم به توئیتر اضافه شد

توئیتر امروز دکمه ای به توئیت ها در سیستم عامل های اندروید و iOS اضافه نموده که به کاربران اجازه می دهد از طریق از پیغام مستقیم (DM) پست موردنظر خود را با فرد یا ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۵

توئیتر امروز دکمه ای به توئیت ها در سیستم عامل های اندروید و iOS اضافه نموده که به کاربران اجازه می دهد از طریق از پیغام مستقیم (DM) پست موردنظر خود را با فرد یا گروهی از افراد به اشتراک بگذارند.

تا پیش از این اگر می خواستید هر نوع پستی را با دیگران سهیم شوید، مجبور بودید چند ثانیه انگشت خود را روی توئیت نگه دارید یا روی آیکون ellipsis (آیکون یکه طرح سه نقطه دارد) تپ کرده و سپس گزینه «به اشتراک گذاری از طریق پیغام مستقیم» را انتخاب نمائید. اما اکنون به لطف اضافه شدن کلید یاد شده می توانید روی آیکون پاکت نامه که در زیر توئیت و در کنار دکمه ی قلب نمایان است، کلیک کرده و فرد یا گروهی که موردنظرتان است را انتخاب نموده و پیام خود را ارسال کنید. در همان جا امکان نوشتن نظر هم برای کاربر مهیا خواهد بود.

جا دارد اشاره کنیم که این دکمه تا اندازه ای مشابه قابلیتی است که Pinterest در سال 2014 هنگامی که ویژگی پیام رسانی شبکه خود را آغاز نمود، آن را عرضه کرده بود. در آن زمان پینترست از این سرویس به عنوان امکانی برای صحبت بر سر یک موضوع واحد یاد نموده بود و اکنون اینگونه به نظر می رسد که توئیتر نیز همین ایده را برای «پیغام مستقیم» خود دارد.

در آخر هم بگوئیم که تعداد پیغام های مستقیم رد و بدل شده در سال 2015 میلادی حدود 60 درصد رشد داشته و شبکه اجتماعی مورد بحث، دلیل آن را این اعلام کرده که مردم دوست دارند همدیگر را نقد کرده و به چالش بکشند.

Message_Button.0.0

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی