ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

تغییر سرعت پخش موسیقی با اپلیکیشن اندرویدی Music Speed Changer

مشغول گوش دادن به آهنگی هستید، اما بخشی از ترانه را به خاطر ادای سریع کلمات توسط خواننده یا لهجه غلیظ او متوجه نمی شوید. اولین چیزی که در این موقعیت به ذهنتان خطور می کند چیست؟ احتمالا "باید این ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

مشغول گوش دادن به آهنگی هستید، اما بخشی از ترانه را به خاطر ادای سریع کلمات توسط خواننده یا لهجه غلیظ او متوجه نمی شوید. اولین چیزی که در این موقعیت به ذهنتان خطور می کند چیست؟ احتمالا "باید این بخش از آهنگ را روی دور کُند پخش کنم".

Music Speed Changer ابزاریست که می تواند شما را به این مقصود برساند. این اپلیکیشن در اصل برای موزیسین ها طراحی شده، خصوصا هنرجویانی که در حین تمرین یک آهنگ نیازمند این هستند که دائما موزیک را جلو و عقب کرده و برای تشخیص بهتر نت ها، سرعت پخش را کاهش دهند.

Music Speed Changer 2

مرحله اول کار با اپلیکیشن، بارگذاری فایل صوتی است. چه از حافظه گجت و چه از فضاهای ابری می توانید فایل صوتی تان را در اپ بارگذاری کرده و سپس کار ویرایش روی آن را آغاز کنید.

Music Speed Changer سه ابزار برای ویرایش فایل صوتی در اختیارتان قرار می دهد: Pitch، Loop و Tempo. با Loop می توانید روی یک آهنگ، دو لحظه خاص را به عنوان نقطه A و B در نظر بگیرید.

با انجام این کار، بازه زمانی بین دو نقطه A و B از آهنگ اصلی جدا شده و پشت سر هم تکرار می شود تا بتوانید روی آن بخش تمرکز بیشتری داشته باشید. اما Pitch برای تغییر کوک صداست. با کم و زیاد کردنش می توانید به عنوان مثال صدای خواننده را زیر یا بم کنید.

و در نهایت Tempo ضرباهنگ موسیقی را برایتان تغییر می دهد که این مورد نیز قطعا کاربردهای مخصوص به خود را دارد. Music Speed Changer کلیه این امکانات را به رایگان در اختیار شما قرار داده، و یکی از کارآمدترین ابزار ویرایش فایل های صوتی است که می توانید در پلتفرم اندروید به سراغش بروید.

Music Speed Changer

Music Speed Changer

سازنده: Single Minded Productions, LLC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 8.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
  • علی
    علی | ۱۹ فروردین ۱۳۹۵

    من داشتمش جالب اما تغییر دهنده ی سرعت موزیک سامسنگ بهتر و نویز نمینداز

مطالب پیشنهادی