ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

درآمد HTC در ماه مارس هم روندی نزولی داشته است

به نظر می رسد HTC همچون چند ماه اخیر در ماه مارس هم ایام سختی را پشت سر گذاشته، زیرا این برند طی گزارشی اعلام کرده که در ۳۱ روز این ماه درآمدی معادل ۱۲۷.۵۷ میلیون ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۹ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

به نظر می رسد HTC همچون چند ماه اخیر در ماه مارس هم ایام سختی را پشت سر گذاشته، زیرا این برند طی گزارشی اعلام کرده که در ۳۱ روز این ماه درآمدی معادل ۱۲۷.۵۷ میلیون دلار داشته است؛ رقمی که تنزل سالانه ای ۷۹.۳ درصدی را روایت می کند.

البته اگر بخواهیم نیمه پر لیوان را ببینیم می بایست بگوییم روند کاهش درآمد برای شرکت تایوانی قدری آهسته تر شده و آنها نسبت به یک ماه قبل تر، یعنی فوریه، سیر نزولی ۱.۳۴ درصدی را از سر گذرانده اند. ناگفته نماند که طی سه ماهه اول ۲۰۱۶ میزان درآمد HTC با ۴۵۷.۲ میلیون دلار برابری می کند، که این عدد ۶۴.۳۱ درصد کاهش نسبت به بازه زمانی مشابه در سال قبل را نشان می داد.

شرکت مورد اشاره، قصد دارد برای خروج از بحران به زودی و طی چند روز آینده از پرچمدار جدیدی با نام HTC 10 پرده بردارد. بر مبنای تیزرهایی که تا به امروز برای این موبایل منتشر شده آنها اشاره به این موضوع داشته اند که در بحث دوربین تحولات چشم گیری پدید آورده اند و تجربه صوتی بی نظیری را نیز فراهم خواهند کرد؛ ادعاهایی که برای روشن شدن صحت شان می بایست تا ۲۴ فروردین ماه صبر کنیم.

در عین حال طی هفته ی جاری عرضه هدست واقعیت مجازی HTC، موسوم به Vive نیز آغاز شده و بر حسب اینکه طی ده دقیقه اول فروشش درآمدی ۱۲ میلیون دلاری را رقم زده گمانه زنی می گردد که بتواند به یک برگ برنده برای برند تایوانی بدل شود.

کارشناسان می گویند Vive روی درآمدهای HTC در ماه مارس اثر گذاری داشته و تاثیر به مراتب بیشتر آن را در گزارش های مربوط به ماه های آتی شاهد خواهیم بود. از سوی دیگر، باید ببینیم پرچمدار بعدی HTC می تواند دوباره کاربران را مجذوب این برند موفق روزهای گذشته نماید یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • amir44ho@gmail.com
    amir44ho@gmail.com | ۱۹ فروردین ۱۳۹۵

    یه نفر بیاد یه نظر بده

  • hosein
    hosein | ۱۹ فروردین ۱۳۹۵

    این نزول تو این زمان عادیه چون بیشتر خریدارا منظرن تا htc10 بیاد مطمئنا بعد از اومدن اون دوباره سیر صعودی میگیره

مطالب پیشنهادی