ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ لگو اینجا، لگو آنجا، لگو همه جا

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۰ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

LEGO Jurassic World

lego-video-game

ما که دیگر عادت کرده ایم دو هفته ای یک بار میزبان بازی های لگویی در هفت سنگ باشیم، امیدواریم شما هم با این قضیه کنار بیایید. امروز نیز شاهد معرفی یکی دیگر از همین بازی ها با نام LEGO Jurassic World هستیم؛ اثری که داستان آن تمامی فیلم های سری ژوراسیک را پوشش داده و هر کدام پنج مرحله از بازی را تشکیل می دهند. از دیدگاه گیم پلی نیز ژوراسیک ورلد همانند عناوین گذشته لگو بوده و در آن باید برای به دست آوردن DNA دایناسورها به حل پازل های گوناگون بپردازید.

همچنین با پیشروی بیشتر می توانید شخصیت های گوناگونی را آزاد کنید یا حتی در نقش دایناسورها به ادامه بازی بپردازید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید بازیگران اصلی سری فیلم های ژوراسیک مسئولیت صداگذاری شخصیت ها را برعهده داشته اند. البته با تمام این حرف ها نباید از عنصری که بازی های لگو را خاص کرده بگذریم؛ شوخی های بسیار بامزه.

LEGO Jurassic World

LEGO Jurassic World

سازنده: Warner Bros قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 948 مگابایت زبان:

TAP SPORTS BASEBALL 2016

baseball-mobile-game

هفت سنگ های قبلی را که مرور کردیم با خود گفتیم جای خالی یک بازی در ژانر بیسبال واقعا احساس می شود. بنابراین تصمیم گرفتیم تا امروز به یکی از خوب های این سبک بپردازیم. پس معرفی می کنیم، این شما و این هم TAP SPORTS BASEBALL 2016؛ عنوانی که با گیم پلی ساده خود توانسته طیف وسیع کاربرانی که اطلاعات زیادی از این ورزش ندارند را نیز جذب خود کند.

بدین صورت که بازیکن وظیفه دارد هنگامی توپ از سوی حریف به سمتش پرتاب می شود، با زمان بندی درست صفحه اسمارت فون را لمس کرده و توپ را به دورترین نقطه ممکن بفرستد. پس از هر برد نیز می توانید با امتیازاتی که کسب کرده اید شخصیت خود را قوی تر کنید. علاوه بر این، قابلیت آزاد کردن بازیکنان معروف بیسبال و رقابت با دوستان نیز در عنوان مورد بحث وجود دارد.

Tap Sports Baseball 2016

Tap Sports Baseball 2016

سازنده: Glu Games قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 95.6 / 42 مگابایت زبان:

Disney Crossy Road

disney-crossy-road

پس از موفقیت های بسیار زیاد Crossy Road در بازار موبایل، پیش بینی می شد استودیو سازنده تصمیم بگیرد نسخه های دیگری از این عنوان محبوب را به انتشار برساند. اما این اتفاق نیافتاد و آنان بیشتر خود را سرگرم بروز رسانی اثر خود کردند. انتظارات طرفداران ادامه داشت تا این که در ماه قبل سرانجام از Disney Crossy Road رونمایی شد و چند روز گذشته نیز شاهد انتشار آن بودیم. اما بازی چه تفاوت هایی با عنوان اصلی دارد؟ در اصل باید بگوییم هیچ تفاوتی ندارد. ولی سازنده سعی نموده با اضافه سازی المان های جدیدی بازیکنان را جذب نمایند.

مهمترین تغییر Disney Crossy Road جایگزینی شخصیت های محبوب کمپانی دیزنی با حیوانات بوده و همانند گذشته باید بدون صدمه دیدن از مسیری آنان را عبور دهید. همچنین شاهد حضور برخی از مکان های انیمیشن های دیزنی در بازی هستیم که به خودی خود می توانند احساس نوستالژی بازیکن را برانگیزند. اگر در گذشته بازی جذاب و اعتیاد آور Crossy Road را تجربه نکرده اید، Disney Crossy Road بهانه خوبی است تا خود را درگیر دنیای هشت بیتی این فرنچایز کنید.

Disney Crossy Road

Disney Crossy Road

سازنده: Hipster Whale قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوز فون حجم: 72.8 / 44 / 64 مگابایت زبان:

Finger Hero : Avoid obstacles

Finger

بازی ایرانی و موفق مگنیس را که تجربه کرده اید؟ Finger Hero : Avoid obstacles را می توان هم سبک عنوان مورد بحث به حساب آورد؛ اثری که با کنترل ساده خود توانسته امتیازات بالایی را از سوی کاربران دریافت کند. گیم پلی فینگر هیرو بدین صورت است که باید شخصیت خود را در مسیری پر از موانع همراهی کرده و بیشترین امتیاز ممکن را به دست آوردید.

برای این کار نیز تنها به یک انگشت برای کنترل کاراکتر خود نیاز دارید. همچنین در ادامه بازی با دریافت امتیازات بیشتر می توانید شخصیت های گوناگونی را آزاد کرده و چالش های جدیدتری را تجربه نمایید. اگر به دنبال اثری بسیار ساده اما در عین حال سخت هستید که بتواند با گرافیک دلنشین خود تا مدت ها سرگرم تان کند، فینگر هیرو را از دست ندهید.

Finger Hero : Avoid obstacles

Finger Hero : Avoid obstacles

سازنده: DaftMobile قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 79.1 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • matin danger
    matin danger | ۲۵ فروردین ۱۳۹۵

    Disney Crossy Road بازی خوبی هستش

مطالب پیشنهادی