ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسل دوم اپل واچ با بدنه باریک تر، احتمالا به زودی معرفی می شود

وب سایت «MacRumors» در گزارش جدیدی گمانه زنی می کند که نسخه دوم از ساعت هوشمند اپل، زودتر از آنچه تصور می کردیم رونمایی خواهد شد. پیشتر باور بر این بود که اپل می خواهد ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

وب سایت «MacRumors» در گزارش جدیدی گمانه زنی می کند که نسخه دوم از ساعت هوشمند اپل، زودتر از آنچه تصور می کردیم رونمایی خواهد شد. پیشتر باور بر این بود که اپل می خواهد در ماه سپتامبر و شانه به شانه ی آیفون های نسل بعد، از نسخه دوم اپل واچ هم پرده بردارد اما اینک گزارشات حکایت از آن دارند که این ساعت هوشمند، در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل موسوم به WWDC رونمایی خواهد شد.

در این میان یکی از تحلیلگران محصولات اپل به نام «برایان وایت» (Brian White) که در موسسه «Drexel Hamilton» مشغول به کار است و اخیرا به چین سفری داشته و از کارخانه های تولید کننده محصولات اپل بازدید نموده، در خصوص آنچه دیده می نویسد:‌

«در نهایت، به این نتیجه رسیدیم که اپل واچ دوم قرار نیست در ماه سپتامبر و در کنار آیفون ۷ رونمایی شود. این احتمال بیشتر وجود دارد که محصول مورد اشاره در دو الی سه ماه آتی رونمایی شود. بر همین اساس ما تصور می کنیم که پرده برداری از محصول مورد اشاره در کنفرانس WWDC منطقی باشد. باور داریم که نسخه دوم این ساعت هوشمند ۲۰ الی ۴۰ درصد از نسل کنونی باریک تر خواهد بود.»

Apple-watch2

در انتهای سال گذشته خبر رسید که اپل تصمیم دارد نسخه دوم اپل واچ را در مراسم ماه مارس خود و در کنار آیفون ۴ اینچی و آیپد جدید ۹.۷ اینچی رونمایی کند که چنین نشد. در این رویداد، اپل به جای معرفی نسل دوم ساعت هوشمند خود، صرفا چند نمونه بند جدید را رونمایی کرد.

در هر صورت اپل واچ به چرخه یک ساله خود نزدیک می شود و در سال جاری انتظار از راه رسیدن نسل دوم آن وجود دارد. اپل پیشتر هم در WWDC تجربه معرفی سخت افزارهای مختلف را داشته و نطق اصلی کنفرانس توسعه دهندگان، مکان مناسبی برای رونمایی از نسل دوم محبوب ترین ساعت هوشمند جهان به شمار می رود.

TNW
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • فواد
    فواد | ۲۱ فروردین ۱۳۹۵

    آخه مگه هر چی رو نازک کنن خوب میشه؟ ملت ساعتهای بزرگ میخرن که بولد باشه و تو چشم بزنه، چند سال پیش اپل نوآوری داشت حالا کهنه آوری.

  • هادی
    هادی | ۲۱ فروردین ۱۳۹۵

    "صرفا چند نمونه بند جدید را رونمایی کرد"؟؟؟
    مهمترین اتفاق برای اپل واچ تو همین کنفرانس افتاد، ارزون شدن ۱۰۰ دلاری اپل واچ...این به نظرم بهترین اتفاقی بود که میتونست برای اپل واچ بیفته، مخصوصا که اپل بدون معرفی مدل جدید، مدل قبل رو ارزون کرد و این یعنی احتمال می ره که مدل جدید هم با همین قیمت های ارزون شده به بازار بیاد که این یعنی یه محصول عالی با یه قیمت عالی...

  • ali
    ali | ۲۱ فروردین ۱۳۹۵

    یعنی الان مشکل اپل واچ کلفتیشه کاش جای به سمت تیزی فتن به سمت باتری و شارژ بهتر میرفتن ?

مطالب پیشنهادی