ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تیزر جدیدی از HTC 10 که به باتری این دستگاه اختصاص دارد

احتمالا می دانید که شرکت اچ تی سی دو روز دیگر یعنی در روز 24 فروردین از جدیدترین پرچمدار خود موسوم به HTC 10 رونمائی خواهد نمود. البته نامی که در همه اخبار و شایعات ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۳:۱۵

احتمالا می دانید که شرکت اچ تی سی دو روز دیگر یعنی در روز 24 فروردین از جدیدترین پرچمدار خود موسوم به HTC 10 رونمائی خواهد نمود. البته نامی که در همه اخبار و شایعات برای این محصول به کار می رود هنوز به صورت رسمی از طرف شرکت سازنده تائید نگشته و خود اهالی تایوان از هشتگ #PowerOf10 برای صحبت در مورد موبایل آتی شان استفاده می نمایند.

آنها از این محصول به عنوان یکی از بهترین اسمارت فون ها یاد نموده اند که تمامی امکانات آن با وسواس ویژه ای انتخاب شده تا بتواند پس از ورود به بازار، کاربران بسیاری را به سمت خود جلب نماید. در همین راستا نیز یک تیزر تبلیغاتی جدید از سوی شرکت مورد بحث منتشر و در آن روند تلاش HTC در طراحی و ساخت این تلفن هوشمند به تصویر کشیده شده.

در ویدئویی که می توانید در ادامه مطلب تماشا کنید، تمامی تاکید کمپانی روی باتری دستگاه است که ادعا می شود حتی با انجام فعالیت های سنگین نیز تا یک روز دوام دارد و همراه کاربر خواهد بود. در این فیلم 30 ثانیه ای در مورد بزرگ بودن باتری هیچ صحبتی نشده و احتمال داده می شود که نرم افزار دستگاه به گونه ای بهنیه سازی شده باشد که باتری را به شکلی متعادل و معقول مصرف نماید.

بر اساس شایعات پیشین، باتری دستگاه مورد اشاره 3 هزار میلی آمپر ساعتی است و این دیوایس به صفحه نمایش 5.15 اینچی Quad HD و چیپست اسنپدراگون 820 مجهز خواهد بود.

در ادامه می توانید ویدئوی یاد شده را تماشا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • mohammad
    mohammad | ۲۳ فروردین ۱۳۹۵

    دوستان من خودم طرفدار سامسونگ هستم اما اچ تی سی واقعا سوختش صد میرزه به این گوشی هایه چینی مخصوصا هوآوی دلتون خوشه هواوی هم شد گوشی اخه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی