ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دفترچه یادداشت جدید Moleskine نوشته های شما را دیجیتالی می کند [تماشا کنید]

Moleskine یکی از برندهای لوکس ایتالیایی در زمینه تولید دفترچه یادداشت و دیگر محصولات کاغذی است که در دنیای گجت ها نیز به موجب همکاری با شرکت هایی همانند اورنوت یا Livescribe برای تبدیل نوشته ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

Moleskine یکی از برندهای لوکس ایتالیایی در زمینه تولید دفترچه یادداشت و دیگر محصولات کاغذی است که در دنیای گجت ها نیز به موجب همکاری با شرکت هایی همانند اورنوت یا Livescribe برای تبدیل نوشته های دستی به نمونه های دیجیتال تا حدی شناخته شده محسوب می گردد.

حالا اکنون این کمپانی تصمیم گرفته همین ایده را در جدیدترین محصول خود به نام Smart Writing Set پیاده سازی نماید. این گجت در اصل یک دفترچه یادداشت کاغذی (که خود شرکت آن را Paper Tablet می نامد) است و یک خودکار آلومینیومی Pen+ و یک اپلیکیشن موبایل نیز در کنار خود دارد.

هر سه عنصر یاد شده در همکاری با یکدیگر قادر هستند هر نوع نوشته و طرحی که به صورت دستی روی برگه ترسیم می شود را به نسخه دیجیتالی تبدیل نمایند. به این واسطه کاربر قادر خواهد بود به راحتی طرح یا متن خود را روی نرم افزار نصب شده روی موبایل، تبلت یا کامپیوتر ویرایش نماید.

قلم Pen+ شرکت مورد بحث جالب ترین بخش از این سه گانه ی دوست داشتنی محسوب می گردد. این گجت یک دوربین داخلی دارد و از فناوری Neolab برای ضبط آنچه توسط نوک قلم ترسیم می شود، استفاده می نماید.

برگه های این تبلت کاغذی، شبکه و نقطه های نامحسوسی دارند که به تشخیص بهتر اشکال کمک می نماید. طرح های روی کاغذ به اپلیکیشن Notes در iOS  منتقل می شوند تا در امنیت کامل باشند. البته این امکان برای کاربران اندروید نیز مهیاست.

در مواقعی که به تبلت یا موبایل وصل نیستید، Smart Writing Set قادر است تا یکهزار صفحه را در حالت آنالوگ خود ذخیره نماید و ضمنا در این محصول نوشته ها به نسخه های قابل ویرایش تبدیل می شوند و در نتیجه لازم نیست دوباره آنها را تایپ نمائید.

همان طور که شاید حدس بزنید، روش های متفاوتی برای به اشتراک گذاری و انتقال نوشته ها وجود دارد. با تیک زدن روی علامت پاکت نامه در بالای سمت راست می توانید تمامی طرح های خود را از طریق ایمیل برای مخاطب موردنظرتان ارسال نمائید. همچنین امکان ذخیره آنها در گوگل درایو و اورنوت نیز وجود دارد یا می توانید این فایل ها را برای استفاده به اپلیکیشن هایی همانند نرم افزارهای ادوبی ارسال نمائید.

در آخر هم اشاره کنیم که Smart Writing Set برای دفترچه یادداشت و قلم 199 دلار قیمت دارد و هر زمان که صفحه های دفترتان تمام شد می توانید با قیمت 30 دلار یک Paper Tablet اضافی خریداری کنید.

 

giulio-iacchetti-paper-tablet-designer-1-w600

moleskine-creativity-sws-1-w600

moleskine-creativity-sws-02-1-w600

moleskine-creativity-sws-03-1-w600

moleskine-swpen-2-1-w600

moleskine-swpen-copy-1-w600

moleskine-sws-2-1-w600

moleskine-sws-03-1-w600

moleskine-sws-04-1-w600

moleskine-sws-4-1-w600

moleskine-sws-05-1-w600

moleskine-sws-06-1-w600

moleskine-sws-07-1-w600

moleskine-sws-08-1-w600

moleskine-sws-09-1-w600

moleskine-sws-papertablet-1-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • منتقد
    منتقد | ۲۳ فروردین ۱۳۹۵

    به سلامتی.
    یکی دیگه از ایده های زمان دانشجویی که به اجبار شرایط ولش کردیم، دیگران اجرا کردن.
    چی بگم والا.
    ناز شستشون!
    مبارک باشه.

مطالب پیشنهادی