ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

«سرقت در بزرگراه» توسط ولوو و تبدیل ماشین های عبوری به ژنراتور [تماشا کنید]

ولوو به تازگی یک خودروی شاسی بلند لوکس را وارد بازار کرده که در واقع نسخه اتصال برقی دوگانه سوز از مدل پر طرفدار XC90 است. این ماشین به یک موتور توربوی چهار سیلندر و یک ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

ولوو به تازگی یک خودروی شاسی بلند لوکس را وارد بازار کرده که در واقع نسخه اتصال برقی دوگانه سوز از مدل پر طرفدار XC90 است. این ماشین به یک موتور توربوی چهار سیلندر و یک موتور الکتریکی مجهز است که در کنار هم 400 اسب بخار قدرت دارند.

اما ارائه محصولی تازه از سوی یک خودروساز به معنای راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی جدید هم هست و ولوو نیز در همین راستا یک تیزر خلاقانه را تهیه کرده است.

در این کلیپ کوتاه که «سرقت در بزرگراه» نام دارد ولوو سازه ای را در یکی از اتوبان های جنوب کالیفرنیا قرار می دهد که هم زمان با عبور هر ماشین مقداری آب را به داخل یک ژنراتور می فرستد؛ در مقابل ژنراتور هم اندکی از توان تولیدی اش را به یک خودروی XC90 T8 انتقال می دهد که در کنار مسیر پارک شده است.

در کنار این، نمایشگری هم به ژنراتور متصل شده که پیامی با این مضمون را به ماشین های عبوری نشان می دهد: «جیپ به خاطر مایل های اضافه ات تشکر می کنم» یا «فولکس واگن آبی مرسی از شما».

البته این ایده شاید از دید بسیاری کودکانه باشد و نمی توان آن را روشی عملی برای شارژ کردن تعداد زیادی ماشین دانست اما همانطور که در ویدئو می بینید توجه بسیاری از خودروهای عبوری را به خود جلب می کند.

در پایان بد نیست بدانید که قیمت این خودرو در ایالات متحده آمریکا از 68100 دلار شروع می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی