ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تیزر تبلیغاتی رسمی موبایل HTC 10 به بیرون درز کرد

محصول مهم بعدی اچ تی سی تقریبا اینجاست. تلفن هوشمند HTC 10 یا همان پرچمدار آتی این شرکت تایوانی فردا به صورت رسمی رونمایی می شود اما دیگر نیازی نیست که انتظار دیدن آن را ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۴:۰۰

محصول مهم بعدی اچ تی سی تقریبا اینجاست. تلفن هوشمند HTC 10 یا همان پرچمدار آتی این شرکت تایوانی فردا به صورت رسمی رونمایی می شود اما دیگر نیازی نیست که انتظار دیدن آن را بکشید.

در حالی که تنها چند ساعت تا این رویداد باقی مانده، ویدئویی به بیرون درز کرده که ظاهرا تیزر تبلیغاتی رسمی HTC 10 است و این تلفن هوشمند را با تمامی جزئیات به تصویر می کشد.

در این تیزر، موبایلی را می بینید که از یک بلوک فلزی به وجود می آید و از طراحی دقیق و بدون نقصی بهره می برد. آنطور که از روی این تصاویر می توان حدس زد، اصلی ترین مشخصه ظاهری این دستگاه انحنای قاب پشتی بدنه آن است که به این پرچمدار شخصیت می دهد و دست گرفتنش را هم برای کاربر راحت تر خواهد کرد.

اما در قسمت جلوی بدنه، همانطور که پیشتر در خبرها خواندید یک دکمه فیزیکی (احتمالا مجهز به اسکنر اثرانگشت) قرار دارد و دیگر دکمه های فیزیکی در نظر گرفته شده برای آن نیز در قسمت کناره ها تعبیه شده اند که عبارتند از دکمه قفل/ پاور و تنظیم کننده صدا.

در لبه پایینی موبایل هم می توانید یک پورت تایپ C را ببینید که برای شارژ کردن دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد و در کنار این مساله می توان به میکروفون و اسپیکرهایی اشاره نمود که با مهارت و استادی تمام در این بخش تعبیه شده اند.

دستگاه همانطور که انتظار می رود از اندروید بهره می برد و به رابط کاربری اختصاصی این شرکت به نام سنس مجهز شده است. انتظار می رود که دوربین این پرچمدار نسبت به نسخه های پیشینش بهتر باشد تا کاربران بهتر به خرید آن علاقه نشان دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • حامد
    حامد | ۲۳ فروردین ۱۳۹۵

    به نظرم این نیست. چون قبلاً یه عکسی که خود سایت htc گذاشته بود اسپیکراش یه طراحی سوراخ سوراخی مثل سریای قبلی داشت، اما این نداره یه همچین چیزی. حداقل امیدوارم که حدسم درست باشه. حیفه شرکتی که با این عظمت و سابقه در طراحی بگه شب و روز رو طراحی وقت گذاشته نتیجش بشه این.

  • سام
    سام | ۲۳ فروردین ۱۳۹۵

    اثر انگشت یا باید پشت باشه یا جلو. کاربرد پشت سخته. اما جلو راحت و کاربردی تر هست.
    شکلش هم میتونه بیضی مربع مستطیل مثلت لوزی یا دایره باشه. که دایره یا مستطیل بیضی بهتر از بقیه هست.
    حالا چرا بعضیا گیر بیخود میدند نمیدونم. مثل این هست که بیایم و بگیم چرا صفحه نمایش این گوشی مستطیل است و از گوشی فلان تقلید کرده است. خوب همه صفخه نمایشها مستطیل هستند.
    این دوره زمانه بیشتر رابط کاربری هست که تقلیدی شده نه شکل گوشیا. چون اکثر گوشیا تقریبا شبیه هم هستند و فقط تفاوتشون در ظرافتاشون هست که شاید تا الان باظرافت ترین طراحی گوشی مخصوص اچ تی سی هست.
    اما رابط کاربری کلا 4 تا داریم یا سنس اچ تی سی هست یا ای او اس اپل یا کاشی های ماکروسافت یا اندروید خالص.
    بقیه رابطهای کاربری تقلیدی از یک یا چندتا از این رابطهاست.و یه تغییر کوچولو هم خودشون ایجاد میکنند.

  • pooria
    pooria | ۲۳ فروردین ۱۳۹۵

    خیلی خوبه اما از این ویژگی اچ تی سی متنفرم که نمیتونه کارکنانش رو مجبور به رازداری کنه،باعث میشه به هیچ وجه سوپرایز نشیم

    • BVB
      BVB | ۲۳ فروردین ۱۳۹۵

      یه گوشی چند مدت پیش معرفی کرد میان رده بود و طراحیش متفاوت. نمیدونم اسمش دقیقا چی بود ولی فک کنم توش X داشت. اون طراحی بینهایت عالی با حاشیه خیلی کم و دارای امضای طراحی اچ‌تی‌سی ینی اسپیکرای بوم ساوند به صورت خیلی زیبا بود. واقعا دلم میخواد بگیرم مدیر عاملشو بزنم که این طراحی رو گذاشته واسه گوشی جدید پرچمدارش و اون طراحی بینظیر رو گذاشت برای یه میان رده.

      • i Me
        i Me | ۲۳ فروردین ۱۳۹۵

        One X9 بود
        خیلی خوشگل بود اون منم از اون خیلی خوشم اومد.
        باید مثل اون میزد :(

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی