ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ضخامت آیفون ۷ احتمالا بین ۶ الی ۶.۵ میلیمتر خواهد بود

اپل همواره تلاش داشته تا ضخامت آیفون را کاهش دهد اما در نسل کنونی این تلفن هوشمند، ضخامت در مقایسه با آیفون 6 و 6 پلاس اندکی افزایش یافت که البته علت این مسئله بیشتر ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

اپل همواره تلاش داشته تا ضخامت آیفون را کاهش دهد اما در نسل کنونی این تلفن هوشمند، ضخامت در مقایسه با آیفون 6 و 6 پلاس اندکی افزایش یافت که البته علت این مسئله بیشتر مرتبط با فناوری 3D Touch در نمایشگر بود.

اکنون ولی خبر می رسد که نسل بعدی آیفون، احتمالا ضخامتی بین ۶ الی ۶.۵ میلیمتر خواهد داشت. گفته می شود که اپل تصمیم دارد در نسل آتی تلفن هوشمند خود، جک ۳.۵ میلیمتری هدفون را حذف کرده و جای آن را به باتری بزرگ تر بدهد.

به همین ترتیب، شرکت مذکور تلفن هوشمندی ارائه خواهد داد که در کنار کاهش یافتن ضخامت آن، ظرفیت باتری افزایش پیدا می کند. در میان شایعات تازه، گفته می شود که ظرفیت باتری آیفون ۷ در قیاس با نمونه کنونی از این تلفن هوشمند، تا ۶.۵ درصد افزایش خواهد داشت.

battery1-600x400-w700

در حال حاضر آیفون ۶ اس دارای باتری ۶.۶۱ وات ساعتی و آیفون ۶ اس پلاس، مجهز به باتری ۷.۰۱ وات ساعتی است. تصویر جدیدی که انتشار یافته، منتسب به باتری آیفون ۷ است و از ۷.۰۴ وات ساعتی بودن آن حکایت می کند.

در کنار همین مسئله، پیش از این آقای Ming-Chi Kuo، یکی از تحلیلگران و افرادی که سیاست های آتی اپل را پیشبینی می کند، گفته بود که شرکت ساکن کوپرتینو تصمیم دارد در یکی از نمونه های نسل بعدی آیفون، از دوربین دوگانه استفاده کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی