ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Smart Thermometer؛ یک دماسنج قابل اعتماد برای تلفن های هوشمند

از حسگرهای تعبیه شده در یک تلفن هوشمند می توان استفاده های مختلفی کرد؛ سنجش تراز بودن سطوح، وزن کردن اشیاء، اندازه گیری حجم صدا و حتی سنجش دما و رطوبت محیط. به لطف اپلیکیشن های شخص ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

از حسگرهای تعبیه شده در یک تلفن هوشمند می توان استفاده های مختلفی کرد؛ سنجش تراز بودن سطوح، وزن کردن اشیاء، اندازه گیری حجم صدا و حتی سنجش دما و رطوبت محیط. به لطف اپلیکیشن های شخص ثالث، داده های لحظه ای کلیه حسگرهای به کار رفته در ساختار این اسمارت فون ها را می توان استخراج کرد و در موقعیت های مختلف به کار گرفت.

اپلیکیشن Smart Thermometer که امروز معرفیش می کنیم، با به خدمت گرفتن حسگر دماسنج تلفن هوشمند می تواند دمای متغیر محیط، رطوبت نسبی و میزان فشار هوا را برایتان به نمایش در آورد.

Smart Thermometer 2

برای استفاده از این اپ، لازم است که موبایل شما حتما از یک حسگر دماسنج داخلی بهره ببرد. برخی از گجت های خانواده گلکسی سامسونگ دارای این حسگر هستند، هر چند که در صورت نبود این حسگر Smart Thermometer می تواند با اتصال به اینترنت و فعالسازی GPS، داده های دقیقش را در اختیار شما بگذارد.

دما به طور پیش فرض با واحد درجه سلسیوس و فشار هوا با واحد بار در اپلیکیشن به نمایش در می آیند، اما در بخش تنظیمات می توانید آنها را از سیستم متریک خارج و به درجه فارنهایت یا میلی متر جیوه تبدیل کنید. اپلیکیشن ضمنا چند ویجت ویژه نیز دارد که از آنها می توانید برای چک کردن سریع وضعیت آب و هوا استفاده نمایید، هر چند که ویجت اپ در نوار ابزار هم دقیقا همین کار را برایتان انجام می دهد.

البته باید توجه داشته باشید که تعداد محدودی از اسمارت فون ها دارای یک حسگر سنجش دمای اختصاصی هستند. تمامی اسمارت فون ها دماسنجی معمولی دارند که بتواند دمای باتری و قطعات داخلی گجت را اندازه گیری کند. اما روی عدد حاصل از آن نمی توان برای سنجش دما حساب کرد، چرا که گرفتن موبایل در دست یا باز کردن اپلیکیشن ها می تواند در اندازه گیری دمای لحظه ای توسط آن ایجاد خطا کند.

به همین منظور بهتر است که روی داده های حسگر اختصاصی دماسنج حساب باز کنید و در صورت نبود آن، از داده های اینترنتی و چی پی اس بهره بگیرید. Smart Thermometer رایگان است و روی کلیه گجت های اندرویدی از نسخه 4.0 به بالا اجرا می شود.

Smart Thermometer

Smart Thermometer

سازنده: Color Tiger قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3.1 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی