ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نشریه Daily Mail در پی ارائه پیشنهادی برای خرید یاهو است

به گزارش وال استریت ژورنال، «The Daily Mail» در حال بررسی ارائه پیشنهادی برای خرید یاهو است. منبع یاد شده خبر می دهد که «دیلی میل»، اکنون در حال صحبت با چند شرکت خصوصی دیگر ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

به گزارش وال استریت ژورنال، «The Daily Mail» در حال بررسی ارائه پیشنهادی برای خرید یاهو است. منبع یاد شده خبر می دهد که «دیلی میل»، اکنون در حال صحبت با چند شرکت خصوصی دیگر است تا آنها هم در این خرید شرکت کرده و سرمایه گذاری نمایند. پیش از این یاهو به شکل رسمی اعلام کرده بود که خریداران، تا تاریخ ۱۸ آوریل فرصت دارند تا پیشنهادات خود را ارائه دهند.

وال استریت ژورنال در صورت پیشنهاد دادن «دیلی میل» و محقق شدن این داد و ستد، دو سناریو را نیز مطرح کرده است. سناریوی اول چنین خواهد بود که یک شرکت خصوصی، هسته اصلی تجارت یاهو را برای خود بر می دارد و Daily Mail، بخش خبری و رسانه ای یاهو را تصاحب می کند.

در سناریوی دوم، این احتمال وجود دارد که آن شرکت خصوصی، هسته اصلی کسب و کار یاهو را تصاحب کرده و سپس آن را با بخش خبر و رسانه ی Daily Mail ادغام کند. با ادغام چنین بخش هایی، شرکتی جدید متولد می گردد که توسط Daily Mail مدیریت خواهد شد.

لازم به اشاره است که تا کنون خبر رسیده که چندین شرکت مختلف، در پی خرید یاهو هستند. به نقل از بلومبرگ، در هفته جاری انتظار می رود که شرکت ورایزن پیشنهاد خود را اعلام کند. حتی گوگل هم ارائه یک پیشنهاد را در نظر گرفته. بلومبرگ در گزارش خود گفته بود که ورایزن، ارزش هسته اصلی تجارت یاهو را حدود ۸ میلیارد دلار برآورد کرده است و در همان گزارش بیان شده بود که حتی نشریه Time هم احتمالا در روزهای آتی پیشنهادی را برای خرید یاهو اعلام خواهد کرد.

یاهو در سه سال اخیر با کاهش درآمد مواجه بوده و اندکی پیش به شکل رسمی اعلام کرد که هسته اصلی تجارت خود را به فروش خواهد رساند. این شرکت همچنین برآورد نموده که در سال جاری، درآمدش در قیاس با سال ۲۰۱۵ تا ۱۵ درصد دیگر کاهش پیدا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی