ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ مشکل مربوط به نمایشگر خمیده گلکسی S7 Edge را برطرف می کند

کاربران گلکسی S7 Edge گزارش می دهند که لبه های خمیده این تلفن هوشمند بیش از حد به لمس حساس بوده و در مواقعی، باعث گشوده شدن تصادفی اپ ها شده و یا لمس تصادفی همین ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

کاربران گلکسی S7 Edge گزارش می دهند که لبه های خمیده این تلفن هوشمند بیش از حد به لمس حساس بوده و در مواقعی، باعث گشوده شدن تصادفی اپ ها شده و یا لمس تصادفی همین بخش در هنگام کار با دوربین این تلفن همراه، باعث می شود تا اپلیکیشن دوربین عملکرد چندان صحیحی نداشته باشد.

وب سایت «اندروید پلیس» حدود سه هفته پیش همین مسئله را گزارش داد و بیان نمود که کاربران ساکن ایالات متحده و اروپا خبر از وجود چنین مشکلاتی داده اند.

در بخش دوربین، به این دلیل که نمایشگر، لمس های ناخواسته را تشخیص نمی دهد، کاربران قادر نیستند به راحتی تصاویر مورد نظرشان را ثبت کنند. نادیده نگرفتن لمس های ناخواسته در زمان نگه داشتن دستگاه با یک دست، و تلاش برای تایپ کردن توسط کیبورد مجازی نیز تا حدی عملیات تایپ را با مشکل مواجه می کند.

(توضیح: در نمایشگرهای لمسی، نوعی تکنولوژی به کار رفته که با عبارت «Palm rejection» شناخته می شود. این عبارت به معنای آن است که نمایشگر می تواند لمس های ناگهانی و ناخواسته کاربر را درک کند و اینک مشکل لبه های خمیده گلکسی اس ۷ اج، عدم کارکرد صحیح Palm rejection در آنها بوده است.)

وب سایت SamMobile اکنون گزارش می دهد که سامسونگ یک بروز رسانی نرم افزاری با حجم ۱۵۶ مگابایت را برای کاربران ساکن اروپا ارائه داده که مشکل لمس های ناخواسته را تا حد زیادی حل می کند. در همین راستا سامسونگ یک بیانیه خبری هم منتشر نموده و اذعان داشته که بروز رسانی جدید، وضعیت لمس نمایشگر گلکسی S7 Edge را بهبود می بخشد.

اگرچه بروز رسانی جدید، مشکلات مذکور و مرتبط با لبه های خمیده نمایشگر را حل می کند اما سامسونگ هنوز بسته امنیتی ماه فوریه گوگل برای اندروید را مورد استفاده قرار می دهد که مرتبط با دو ماه پیش است. در بروز رسانی امنیتی نسخه ماه آوریل گوگل برای پلتفرم اندروید، ۳۹ آسیب پذیری امنیتی رفع شده اند که ۱۵ عدد از آنها، در دسته بندی «خطرناک» جای گرفته اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Ali
    Ali | ۲۳ فروردین ۱۳۹۵

    مترجم عزیز برای گالاگسی S6 بنده دیروز اپدیت 18 MB امد که مربوط به بسته امنیتی ماهیانه بود... پس لطفا یکم دقیق تر باشین

    • علی احمدی
      علی احمدی | ۲۴ فروردین ۱۳۹۵

      سلام
      دوست عزیز متن بالا دقت کنید برای اس7 اج گفته که درستعه این گوشی دارم بسته امنیتی برای دو ماه پیش هست
      برای گوشی شما که اس 6 می باشد ارایه شده

    • jj
      jj | ۲۴ فروردین ۱۳۹۵

      s6 کجا s7 edge کجا
      خوبی داداش؟

مطالب پیشنهادی