ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

امکان ارسال و پیش نمایش فایل های دراپ باکس در فیسبوک مسنجر مهیا شد

سرویس فضای ابری محبوب و پرطرفدار دراپ باکس، از این پس با اپلیکیشن های iOS و اندروید فیسبوک مسنجر تعاملی مستقیم خواهد داشت. کاربران این پیام رسان از حالا به بعد می توانند از طریق ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۵

سرویس فضای ابری محبوب و پرطرفدار دراپ باکس، از این پس با اپلیکیشن های iOS و اندروید فیسبوک مسنجر تعاملی مستقیم خواهد داشت. کاربران این پیام رسان از حالا به بعد می توانند از طریق مراجعه به منوی افزونه ها، به دراپ باکس دسترسی داشته باشند. از این قسمت می توان به مخاطبین در چت عکس و ویدئو و موارد دیگر ارسال کرد.

اگر فایل ارسالی شما عکس، ویدئو یا یک تصویر گیف باشد، مسنجر در تعامل با دراپ باکس می تواند پیش نمایشی از آن را به معرض دیدتان بگذارد. در صورتی که فایل شما فرمتی به غیر از این موارد داشته باشد نیز ناچارید که برای مشاهده پیش نمایش آن وارد اپلیکیشن دراپ باکس شوید.

تعامل دراپ باکس با فیسبوک مسنجر، تصمیم هوشمندانه ای از سوی هر دو کمپانی بوده است. تبادل فایل در چت و گفتگو کاریست که کاربران روزانه و به طور مکرر انجامش می دهند. از این رو فراهم کردن قابلیتی که برای ارسال این فایل ها نیازی به خروج از محیط پیام رسان نباشد، تصمیم هوشمندانه ای بوده و تبادل فایل را برای کاربران به طرز قابل توجهی تسهیل نموده است.

کنفرانس توسعه دهندگان فیسبوک موسوم به F8 فردا برگزار می شود، و گمانه زنی ها حاکی از آنند که غول شبکه های اجتماعی قصد دارد تا در این روز تمرکز ویژه ای بر پیام رسان 900 میلیون نفری اش داشته باشد. در کنار ربات های مخصوص چت که محور تمرکز فیسبوک در رویداد فردا هستند، انتظار می رود که کمپانی مورد بحث از تعاملش با سرویس های جدید دیگر نیز رونمایی به عمل آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی