ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر نگاه نزدیک تلفن هوشمند HTC 10 توسط یکی از خرده فروشان تایوانی لو رفت

در حالی که تنها چند ساعت تا رونمایی از تلفن هوشمند HTC 10 باقی مانده، یک خرده فروشی تایوانی تصاویر نگاه نزدیک این پرچمدار را منتشر کرد. البته مراسم رونمایی از این موبایل شاید با ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

در حالی که تنها چند ساعت تا رونمایی از تلفن هوشمند HTC 10 باقی مانده، یک خرده فروشی تایوانی تصاویر نگاه نزدیک این پرچمدار را منتشر کرد.

البته مراسم رونمایی از این موبایل شاید با کمترین میزان شگفتی برای مخاطبان همراه باشد چراکه تا این لحظه اطلاعات و جزئیات زیادی در رابطه با نسخه بعدی One M9 و بدنه فلزی آن به بیرون درز کرده است.در هر صورت آنطور که از این تولید کننده تایوانی انتظار می رود و البته از روی عکس های منتشر شده می توان فهمید، این موبایل از همان بدنه فلزی پرچمداران اچ تی سی بهره می برد و لیستی از بهترین مشخصات و امکانات را در خود جای داده است.

با در نظر داشتن اینکه تنها چند ساعت تا برگزاری مراسم رونمایی HTC 10 باقیمانده، اینکه هم اکنون هم تعداد زیادی از این موبایل در بازار [به خصوص تایوان] موجود باشد چندان هم دور از ذهن به نظر نمی آید.

البته فروشندگان تایوانی پیشتر توصیف شکل و شمایل کلی این دستگاه و نمایش مدل های ساخته شده از آن را برای مشتریان خود آغاز کرده اند اما دست کم یکی از آنها، در اقدامی جالب دست به انتشار عکس های نگاه نزدیک این موبایل زده است.

همانطور که در تصاویر می بینید، HTC 10 هیچ شباهتی به آیفون ندارد و اگر بخواهیم در یک کلام بگوییم بیشتر شبیه به خودش است که البته شکل و شمایل مدل های M8 و M9 را به ارث برده منتها با این تفاوت که از یک دکمه فیزیکی هوم و حاشیه های باریک بهره می برد و نوارهای برآمده ای هم در قسمت کناره های بدنه آلومینیومی اش به چشم می خورند.

وجود فلاش LED دوگانه و سیستم فوکوس خودکار لیزری در کنار دوربین اصلی این موبایل کاملا مشهود است و لبه های دستگاه نیز طوری طراحی شده که بسیار نازک و باریک به نظر می آیند.

روی هم رفته طراحی این موبایل در نوع خود بی نظیر است و امید می رود که کسب و کار رو به افول اچ تی سی را با تحولی قابل توجه روبرو نماید.

اما در مورد مشخصات فنی این موبایل هم باید بگوییم که دستگاه از یک چیپست اسنپدرواگون 820 کوالکام بهره می برد و به چهار گیگابایت رم مجهز شده است. رابط کابری این پرچمدار هم سنس 8 اچ تی سی است که اندروید 6.1 را مزین نموده.

دوربین اصلی این تلفن هوشمند آنطور که در شایعات آمده از نوع 12 مگاپیکلسی آلترا پیکسل است که طبق وعده شرکت سازنده به خاطر بهره مندی از پیکسل های بزرگ تر عملکرد بهتری را در نور کم از خود به نمایش می گذارد و جزئیات بیشتری را در تصاویر ثبت می کند.

HTC-10-leaked-photos

HTC-10-leaked-photos (1)

HTC-10-leaked-photos (2)

HTC-10-leaked-photos (3)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • حسین
    حسین | ۲۴ فروردین ۱۳۹۵

    من اول فکر کردم سامسونگه دارن باهاش مقایسه میکنن بعد دیدم ا نهخودش اینشکله .... چقدر زشته
    از هر شرکت یه چیزی کپی کرده خیلی افتضاحه

  • رضا
    رضا | ۲۴ فروردین ۱۳۹۵

    دوسش دارم, امیدوارم توی عمل هم واقعا خوب باشه (اخه واسه M9 خیلی شعار بهترین رو میدادن ولی بعد برعکس شد)

  • M_B
    M_B | ۲۴ فروردین ۱۳۹۵

    آقا انصافا پشتش فوق العاده شیک و نازه
    جلوش می تونست بهتر باشه ولی همینم خیلی خوبه
    رنگ خاکسری خیلی نازه...

    • meity
      meity | ۲۴ فروردین ۱۳۹۵

      تو تصویرا یه رنگ بیشتر نیستا

  • siavash
    siavash | ۲۴ فروردین ۱۳۹۵

    فوق العاده زشت
    یه خوبی داشت فقط این htc اونم قیافش بود
    حالا دیگه اونم نداره

مطالب پیشنهادی