ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدیوهای منتشر شده برای معرفی ویژگی های مختلف HTC10 [تماشا کنید]

تلفن هوشمند HTC10 حالا به صورت رسمی معرفی شده است و معرفی آن نیز خیلی ها را به این فکر انداخته که شرکت HTC با موبایل جدید خود چه حرف تازه ای برای گفتن دارد. ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۴

تلفن هوشمند HTC10 حالا به صورت رسمی معرفی شده است و معرفی آن نیز خیلی ها را به این فکر انداخته که شرکت HTC با موبایل جدید خود چه حرف تازه ای برای گفتن دارد. شرکت HTC نیز مثل رونمایی تمام پرچمدار های دیگر، مجموعه ای از معرفی های ویدیویی منتشر کرده است که هر کدام روی ویژگی های خاصی از این تلفن تمرکز دارند. به بیان دیگر، هر ویدیو به ویژگی خاصی می پردازد که به نسبت فهرست کردن ساده ی مشخصات، ارزش معرفی بیشتر را داشته اند.

یادآور می شود موبایل HTC10 به نمایشگر Quad HD دو و نیم اینچی مجهز است. شرکت یاد شده پنل Super LCD 5 را به Super AMOLED که شایعات زیادی حول آن شکل گرفته بود ترجیح داده و آن را با رزلوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ عرضه کرده است.

پشت این موبایل نیز به یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی UltraPixel مجهز شده که از استابیلایزر اپتیکال بهره می برد. جلوی دوربین نیز یک دوربین کوچک تر ۵ مگاپیکسلی UltraPixel  تعبیه شده که آن نیز به استابیلایزر اپتیکال مجهز است. قلب تپنده ی HTC10 را پردازنده ی ۶۴ بیت اسنپ دراگن ۸۲۰ کوالکام تشکیل می دهد و یک پردازنده ی گرافیکی Adreno 530 نیز آن را برای پردازش گرافیکی همراهی می کند. موبایل هوشمند مورد اشاره ۴ گیگابایت رم دارد و می توانید از بین ۳۲ گیگابایت و ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی یکی را انتخاب کنید.

البته کاربران می توانند در صورت ناهماهنگی این دو گزینه با نیازهایشان، با استفاده از کارت های microSD به حافظه ی دلخواه خود دسترسی داشته باشند. HTC10 از یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری بهره می برد، از پورت USB نوع C پشتیبانی می کند و با اندروید مارشملو ۶.۰ عرضه می شود.

شرکت HTC روی این موضوع تأکید دارد که در طراحی HTC10 تغییراتی جزئی به عمل آورده و اطمینان حاصل کرده سرسختی لازم برای استفاده ی روزمره را دارد. این طراحی جدید با ۱۶۸ ساعت انواع تست های مقاومت، ظاهر خوبی دارد و در چند رنگ مختلف در دسترس قرار می گیرد. در ویدیوی مربوط به طراحی می توانید نگاه نزدیک تری به ظاهر آن بیاندازید.

شرکت HTC برای هر یک از ویژگی های مهم دستگاه جدید خود ویدیوی جامع و قابل فهمی تهیه کرده است و به این ترتیب به کاربران اجازه می دهد سریع و آسان ببینند HTC10 برای برآورده کردن نیازهایشان از یک تلفن هوشمند در چنته چه دارد. در ادامه می توانید تمام ویدیو های منتشر شده از سوی HTC برای معرفی ویژگی های مختلف تلفن هوشمند HTC10 را تماشا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد
    محمد | ۲۴ فروردین ۱۳۹۵

    این گوشی واقعا باید فهمیدش..... فوق العاده س

مطالب پیشنهادی