ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کوانتوم بریک در صدر جدول فروش هفتگی انگلیس قرار گرفت

به نظر می رسد با وجود عملکرد ضعیف نسخه پی سی و برخی از نقدهای منفی که به بازی کوانتوم بریک وارد شد، طرفداران بی صبرانه منتظر جدیدترین عنوان انحصاری استودیوی رمدی برای کنسول اکس ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

به نظر می رسد با وجود عملکرد ضعیف نسخه پی سی و برخی از نقدهای منفی که به بازی کوانتوم بریک وارد شد، طرفداران بی صبرانه منتظر جدیدترین عنوان انحصاری استودیوی رمدی برای کنسول اکس باکس وان بوده اند. بنابر اعلام رسمی کمپانی مایکروسافت، بازی کوانتوم بریک به بهترین فروش در میان IP های جدید اکس باکس وان دست یافته و در جایگاه نخست جدول عناوین پرفروش هفته گذشته انگلیس قرار گرفته است.

پیش از این، لقب پرفروش ترین IP جدید روی کنسول نسل هشتمی اکس باکس وان، در اختیار بازی هایی چون Ryse: Son of Rome و Sunset Overdrive بوده است اما عنوان کوانتوم بریک با المان های بازی با زمان خود، دل طرفداران را ربوده و این لقب را مال خود کرده است.

کوانتوم بریک در هفته گذشته، بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص داد و توانست با کنار زدن عناوینی چند پلتفرمی مانند Dirt Rally ،The Division و FIFA 16 در رده اول قرار گیرد. تا قبل از عرضه کوانتوم بریک، بازی شوتر و تاکتیکال یوبیسافت، یعنی The Division برای مدتی قابل توجه در این جایگاه قرار گرفته بود و استودیوی رمدی توانست بالاخره آن را به پایین بکشد.

گذشته از کوانتوم بریک، هیچ بازی جدیدی در میان 10 بازی پرفروش انگلیس طی هفته گذشته به چشم نمی خورد و عناوین پیشین کماکان روندی موفقیت آمیز را تجربه می کنند. با این حال با توجه به عرضه بازی انحصاری Ratchet and Clank برای پلتفرم پلی استیشن 4، رقابت این دو عنوان انحصاری در هفته آینده جالب خواهد بود. جدول کامل فروش هفته اخیر به شرح زیر است:

  1. Quantum Break
  2. Dirt Rally
  3. Tom Clancy’s The Division
  4. FIFA 16
  5. Far Cry Primal
  6. Grand Theft Auto V
  7. Call of Duty: Black Ops 3
  8. EA Sports UFC 2
  9. Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege
  10. Star Wars Battlefront
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی