ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کمپانی کدمسترز انتشار بازی جدید سازندگان DriveClub را برعهده می گیرد

بعد از اعلام تعطیلی Evolution، سازنده عناوین ریسینگ درایوکلاب و موتوراستورم از سوی سونی، سرنوشت این استودیوی خوش نام در هاله ای از ابهام بود تا اینکه ناشر انگلیسی کدمسترز پا پیش گذاشت و Evolution ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ | ۰۰:۳۰

بعد از اعلام تعطیلی Evolution، سازنده عناوین ریسینگ درایوکلاب و موتوراستورم از سوی سونی، سرنوشت این استودیوی خوش نام در هاله ای از ابهام بود تا اینکه ناشر انگلیسی کدمسترز پا پیش گذاشت و Evolution را در مرز نابودی نجات داد.

کمپانی کدمسترز یکی از توسعه دهندگان و ناشران قدیمی صنعت بازی های ویدیویی برشمرده می شود که سابقه درخشانی با دو فرنچایز Dirt و Grid از خود به جای گذاشته است. آخرین بازی کمپانی انگلیسی، DiRT Rally بود که در هفته اخیر به سومین بازی پرفروش کشور انگلستان تبدیل شد.

کدمسترز اعلام کرده که Evolution همچنان در قالب یک تیم باقی خواهد ماند و و عنوان ریسنیگ جدیدی با سرمایه گذاری آن ها خواهد ساخت. مدیر عامل کدمسترز نیز به گفته خود می خواهد تا اعضای تیم Evolution همچنان هویت خود را حفظ کرده و در کنار یکدیگر بمانند. وی هم چنین می گوید که کدمسترز تجربیات خود در ساخت عناوین ریسینگ را نیز با تیم Evolution به اشتراک خواهد گذاشت.

به نظر می رسد که استودیوی Evolution هم از همکاری جدید خود با کدمسترز راضی باشد؛ چراکه حالا می تواند با فشار کمتریِ کاری که در آن مهارت دارد را دنبال کند. بدیهی است که تمام عناوین پیشین این استودیو، مانند درایوکلاب و موتوراستورم همچنان در اختیار کمپانی سونی باقی خواهند ماند و حتی این امکان وجود دارد که در آینده، شاهد ساخت دنباله ای بر آن ها باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • GEEEEK
    GEEEEK | ۲۵ فروردین ۱۳۹۵

    و این است آغازی تلخ بر یک پایان غم انگیز. کد مسترز عرضه داشت بازیاشو جوری میساخت بعد 1 ساعت حوصله ادمو سر نبره. متاسفم واسه سونی

  • Shahryar
    Shahryar | ۲۵ فروردین ۱۳۹۵

    نجات داد؟
    خود سونی یک سال تمام با بهترین استودیو ها وارد مذاکره شد تا کارمندای خودش رو به یه استودیوی دیگه انتقال بده و بعد تعطیلش کنه ، جالب تر از همه استفاده از موتور گرافیکی استفاده شده در بازی درایو کلابه که متعلق به سونی هست و سونی اجازه استفاده داده . و اینکه اعضای استودیوی اوولیشن به درجات بالایی توی کدمستر نائل شدن .

مطالب پیشنهادی