ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی فروشگاهی برای ماژول های توسعه دهندگان شخص ثالث راه اندازی می کند

کمپانی ال جی قرار است اوایل هفته آینده، چهارمین مراسم توسعه دهندگان خود را در سان فرانسیسکو برگزار کند و در همین راستا خبر از عرضه کیت توسعه نرم افزاری (SDK) و کیت توسعه سخت ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۴:۱۵

کمپانی ال جی قرار است اوایل هفته آینده، چهارمین مراسم توسعه دهندگان خود را در سان فرانسیسکو برگزار کند و در همین راستا خبر از عرضه کیت توسعه نرم افزاری (SDK) و کیت توسعه سخت افزاری (HDK) موبایل G5 خود داده است. این بدان معناست که ال جی می خواهد توسعه دهندگان را به ساخت ماژول های خاص خودشان برای پرچمدار جدید G5 ترغیب کند.

کره ای ها در کنفرانس خبری اخیر خود گفته اند که می خواهند توسعه دهندگان، احتمالات را بررسی کرده و به دنبال محصولاتی باشند که با طراحی ماژولار موبایل هوشمند G5 و تجهیزات جانبی آن سازگاری داشته باشد. بنابراین ال جی صرفا درباره ماژول های G5 صحبت نمی کند و به «دوستان» آن، مانند دوربین LG 360 و هدست واقعیت مجازی هم اشاره دارد.

دکتر «Ramchan Woo»، نائب رییس LG Electronics و برنامه ریز بخش موبایل های هوشمند ال جی می گوید:

پتانسیل های LG G5 و مفهوم دوستان آن بسیار نامحدود است. ما حالا می خواهیم به همه شانسی بدهیم تا از استعداد و خلاقیت خود برای توسعه اپ ها و دوستانی برای LG G5 بهره گیرند.

در راستای تحقق هرچه بیشتر این هدف، ال جی می خواهد فروشگاهی منحصر به فرد برای محصولات جانبی یا همان دوستان LG G5 فراهم آورد که توسط توسعه دهندگان ساخته شده اند. این فروشگاه قرار است مرکزی برای برقراری ارتباط میان ال جی و توسعه دهندگان، فروش محصولات و پشتیبانی از آن ها باشد. وب سایت این فروشگاه هم LGFriends.com نام گرفته.

می توان حدس زد که ال جی واقعا قصد دارد طراحی ماژولار خود را در پرچمداران بعدی حفظ کند؛ خصوصا با توجه به اینکه وب سایت مورد بحث «دوستان ال جی» نامیده شده و تنها به موبایل LG G5 اشاره ندارد. فعلا باید تا سال آینده منتظر ماند و دید که آیا پرچمدار بعدی ال جی بازهم از این طراحی ماژولار بهره خواهد گرفت یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
  • Meysam-Tn2
    Meysam-Tn2 | ۲۵ فروردین ۱۳۹۵

    میتونه خیلی جالب باشه...و پر سود برای ال جی...و تاثیر زیادی هم رو فروش جی5

مطالب پیشنهادی