ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپ Milk VR سامسونگ، تجربه واقعیت مجازی بدون نیاز به هدست را برای اندرویدی ها فراهم می کند

مشتاق تجربه واقعیت مجازی هستید، اما هدست مخصوص این کار را در اختیار ندارید؟ اگر پاسختان مثبت است، خوشحال باشید چرا که سامسونگ امروز با عرضه اپلیکیشن Milk VR در گوگل پلی استور این امکان ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

مشتاق تجربه واقعیت مجازی هستید، اما هدست مخصوص این کار را در اختیار ندارید؟ اگر پاسختان مثبت است، خوشحال باشید چرا که سامسونگ امروز با عرضه اپلیکیشن Milk VR در گوگل پلی استور این امکان را برایتان فراهم کرده. اپلیکیشن مذکور تجربه ای مشابه واقعیت مجازی را در تلفن های هوشمند شبیه سازی می کند، بدون آنکه نیازی به هدست های VR داشته باشد.

به عنوان مثال،‌ چند نمونه ویدئوی 360 درجه در اپلیکیشن گنجانده شده که کاربران می توانند با تکان دادن موبایل در محیطش به کند و کاو بپردازند. مسلما تجربه ای این چنینی ابدا با تجربه واقعیت مجازی از طریق هدست های آکیلس ریفت یا Gear VR سامسونگ قابل قیاس نیست، اما حداقل تصوری مختصر از آن را برای کاربر ایجاد می نماید.

Milk VR 11

گفتنی است که سامسونگ برای تهیه محتوای موجود در این اپ با کمپانی های صاحب نامی همچون Mountain Dew، NBA، فاکس قرن بیستم و Skybound Entertainment مشارکت داشته است.

کمپانی کره ای ضمنا اعلام کرده که در Milk VR بیش از 700 عنوان برای نمایش به کاربر وجود خواهد داشت، بنابراین تقریبا می توانید مطمئن باشید که هر مدل محتوای مرتبط با واقعیت مجازی را می توانید در این اپلیکیشن پیدا کنید.

شایان ذکر است که سامسونگ Milk VR را نخستین بار در سال 2014، در قالب یک پیش نمایش تکنیکال برای عده معدودی منتشر کرده بود که ظاهرا حالا تصمیم گرفته که آن را در اختیار عموم مردم از سراسر دنیا قرار دهد. این اپلیکیشن را می توانید هم اکنون و به رایگان از گوگل پلی استور دانلود کنید.

Milk VR

Milk VR

سازنده: Samsung Research America - Dallas قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۲۶ فروردین ۱۳۹۵

    خود یوتوب خیلی وقته ویدیو 360 داره واقعیت مجازی بدلیل عمق تصویری که باید ایجاد بشه نیاز به هدست داره.

  • pouriya
    pouriya | ۲۶ فروردین ۱۳۹۵

    من رو s6 بااندروید ۶ نصب کردم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی