ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند Pro 6 از Meizu رسماً‌ معرفی شد

اگر به خاطر داشته باشید سال گذشته میزو از دو تلفن هوشمند پرچمدار با عناوین میزو پرو ۵ و میزو MX5 پرده برداشت؛ در این بین MX5 نقش پرچمدار اصلی آنها را ایفا می کرد ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۳:۱۵

اگر به خاطر داشته باشید سال گذشته میزو از دو تلفن هوشمند پرچمدار با عناوین میزو پرو ۵ و میزو MX5 پرده برداشت؛ در این بین MX5 نقش پرچمدار اصلی آنها را ایفا می کرد و پرو ۵ نیز با نمایشگری ۵.۷ اینچی فبلتی توانمند به حساب می آمد.

بد نیست یادآوری کنیم که فبلت مورد اشاره در ماه سپتامبر سال میلادی پیشین به عموم معرفی گردید و شاید کمتر کسی انتظار داشت تا قبل از فرا رسیدن سه ماهه سوم ۲۰۱۶ از جانشین آن رونمایی به عمل آید. اما به هر حال امروز میزو از دستاورد جدید خودش با نام Pro 6 پرده برداشته، محصولی که همانند نمونه ی پیشین اش بدنه ای تمام فلزی دارد.

این اسمارت فون تازه از راه رسیده به نمایشگری از نوع Super AMOLED با ابعاد ۵.۲ اینچی و دارای رزولوشن تمام HD مجهز شده، که به میزان فشار وارده روی سطح اش نیز حساس است و بر حسب آن دستورات متفاوتی را اجرا می نماید.

ضمناً‌ دستگاه مورد بحث از ۴ گیگابایت حافظه ی رم LPDDR3 در کنار ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی بهره می برد و قدرت خودش را نیز از چیپست ۶۴ بیتی و ۱۰ هسته ای Helio X25 مدیاتک می گیرد. ناگفته نماند که پردازش های گرافیکی در این محصول هم به پردازنده Mali-T880 سپرده شده اند.

بد نیست یادآوری کنیم میزو برای استفاده از سیستم-روی-چیپ یاد شده حق امتیازی ویژه در اختیار دارد و تا مدتی قرار نیست شاهد حضور آن در تولیدات دیگر موبایل سازان باشیم. از دیگر مشخصه های پرچمدار جدید چینی ها نیز می بایست به دوربین اصلی ۲۱.۱۶ مگاپیکسلی (دارای گشودگی دهانه لنز f/2.2، لنز ۶ المانی و فوکوس خودکار فازی) با فلش مدور دو رنگ ۱۰x اشاره کرد.

در بخش جلویی دستگاه هم شاهد حضور دوربینی ۵ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.0 و لنز ۵ المانی هستیم. باتری تلفن هوشمند مذکور ۲۵۶۰ میلی آمپر ساعتی و غیر قابل تعویض است و برای سریع تر پر شدن ظرفیت اش از فناوری شارژ سریع mCharge 3.0 پشتیبانی به عمل آمده.

در قسمت زیرین دیوایس یک درگاه USB-C جای گرفته و اسپیکرهای توانمند از دیگر مشخصه هایی هستند که توجه کاربران را به خود جلب خواهند کرد.

با نگاه به قسمت جلویی موبایل متوجه می شوید که دکمه ی فیزیکی mBack هنوز در بخش زیرین نمایشگر حضور دارد و می تواند نقش یک دکمه ی بازگشت خازنی و دکمه ی هوم فیزیکی را ایفا کند. حسگر اثر انگشت در درون این دکمه جای گرفته و دکمه های صدا و پاور نیز به قسمت سمت راست بدنه رفته اند.

میزو می گوید Pro 6 را در رنگ های خاکستری تیره، قرمز، طلایی و رز گلد به دست کاربران خواهد رساند، ولی هنوز حرفی از قیمت و زمان عرضه اش به میان نیاورده است.

Meizu-PRO-6_2

Meizu-PRO-6_3

Meizu-PRO-6_4

Meizu-PRO-6_5

Meizu-PRO-6_6

Meizu-PRO-6_7

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • ali bni
    ali bni | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

    واقعا گوشی زیبا و مناسبی است.
    فک میکردم بیاد ایران یه میلیونی آب بخوره ولی یاست بست فون سفارشش رو یک و هفتصد گذاشته،فک کنم پائینتر هم بیاد
    http://bestphones.ir/meizu/51-meizu-pro-6.html

  • متین
    متین | ۲۵ فروردین ۱۳۹۵

    از نوکیا چون خود اپل هم این نوع طراحی رو از نوکیا ۹۲۵ لومیا اسکی رفته .

  • armin
    armin | ۲۵ فروردین ۱۳۹۵

    کپی برابر با اصل ایفونه
    ولی جدا از کپی از اس7 خیلی بهتره قیمتشم بهتر هستش.
    اگر تو ایران بیاد جزو خریدارای اولیش هستم
    اینا خیلی بهتر از سامسونگن که بعد از مدتی لمس تاچشون صعیف میشه مشگل مدیریت رم میدا میکنن و مشکلات عمده دیگه ای که مخصوص سامسونگ هستش و تو تمامیه سایتا نکشتن مشکلات سامسونگ الانم اس7 والا مشگل داره تو باسری تازه گفتن و توی وای فای
    پس گوشیش بدون نقص نیستش.
    انقدر ازش تعریف میکنن بابا

    • ali bni
      ali bni | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

      سایت بست فون برای سفارش گذاشته لینکشم تو کامنت قبلیم گذاشتم

  • Amir
    Amir | ۲۵ فروردین ۱۳۹۵

    اگه اپل نبود این شرکتا از رو چی میخواستن کپی کنن!

    • abbasalim
      abbasalim | ۲۵ فروردین ۱۳۹۵

      با اینکه اندروید کارم ولی . حرفتون عین حقیقته

  • BVB
    BVB | ۲۵ فروردین ۱۳۹۵

    عکس تبلیغاتیه. اون مدل مَرد ???

مطالب پیشنهادی