ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دستگاه تصفیه هوا Sprimo نوع آلودگی های موجود در هوا را هم تشخیص می دهد

دستگاه های تصفیه کننده هوا همان طور که از نامشان پیداست، وظیفه پاکسازی هوایی را به عهده دارند که شما در آن نفس می کشید. به طور مثال، اگر فردی در مرکز شهر و در ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۹:۴۵

دستگاه های تصفیه کننده هوا همان طور که از نامشان پیداست، وظیفه پاکسازی هوایی را به عهده دارند که شما در آن نفس می کشید. به طور مثال، اگر فردی در مرکز شهر و در اوج آلودگی های حاصل از ترافیک ماشین ها زندگی کند، واجب است که در خانه خود یکی از این گجت ها را داشته باشد تا دست کم در این فضا، هوائی پاکیزه را تنفس نماید. همچنین برای افرادی که حساسیت دارند نیز استفاده از این نوع سیستم لازم به نظر می رسد.

در همین راستا باید بگوئیم که دستگاه های تصفیه هوای متنوعی توسط برندها و شرکت های مختلف ساخته شده و در بازار وجود دارند اما ما در این مطلب نمونه ای را معرفی خواهیم کرد که با بقیه یک تفاوت اساسی دارد.

دستگاه موردنظر Sprimo نام داشته و فرقش با بقیه این است که می تواند نوع آلودگی های موجود در هوا را به کاربر اعلام نماید. به طور مثال، اگر دچار سرفه یا عطسه های مداوم شده باشید می توانید با استفاده از Sprimo متوجه شوید که آیا ماده جدیدی به هوای داخل خانه ی شما اضافه شده یا خیر تا از این طریق بتوانید دلیل مشکلات سلامتی اخیرتان را شناسایی کنید.

اگر کنجکاو هستید بدانید که این تشخیص و اعلام چگونه صورت می پذیرد، باید بگوئیم که دستگاه مورد بحث یک فیلتر هوای داخلی دارد که کاربر می تواند برای آگاهی از جزئیات بیشتر داده ها، آن را برای شرکت سازنده ارسال نماید. اما اگر پیگیر جزئیات نیستید، همین دیوایس قادر است با نمایش رقمی میان 0 تا 100، نرخ کیفیت هوا را اعلام نماید.

متاسفانه Sprimo چندان ارزان نیست و در حال حاضر در وب سایت جمع سپاری Crowd Supply کمپینی برای آن راه اندازی شده تا سرمایه 250 هزار دلاری مورد نیاز برای ساختش گردآوری گردد. علاقه مندان به این دیوایس می توانند با مراجعه به سایت یاد شده و پرداخت 319 دلار به پیش خرید آن اقدام نمایند. بر اساس ادعای تولیدکننده ها، این دستگاه در سال 2017 عرضه خواهد گشت.

sprimo-and-filter-800x533-w600

sprimo-front-view-800x533-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • aquajoy
    aquajoy | ۲۳ تیر ۱۳۹۶

    اینکه نوع آلودگی هوا رو تشخیص میده خیلی جالب هست
    http://hirabsun.com/%d9%87%d9%86%da%af%d8%a7%d9%85-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%aa%d8%b5%d9%81%db%8c%d9%87-%d9%87%d9%88%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%a7%d9%86%da%af%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d8%a7/

مطالب پیشنهادی