ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

روزانه 60 میلیارد پیام در اپلیکیشن های مسنجر و واتس اپ ارسال و دریافت می گردد

مارک زاکربرگ دیروز در کنفرانس سالانه اف 8 ویژه توسعه دهنده ها اعلام کرد که اپلیکیشن مسنجر فیس بوک در سال 2015 سریع ترین رشد را در میان دیگر پلتفرم ها داشته و دومین اپ ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۰:۴۵

مارک زاکربرگ دیروز در کنفرانس سالانه اف 8 ویژه توسعه دهنده ها اعلام کرد که اپلیکیشن مسنجر فیس بوک در سال 2015 سریع ترین رشد را در میان دیگر پلتفرم ها داشته و دومین اپ محبوب در iOS و در مقام بعد از فیس بوک محسوب می شود.

در کنفرانس سال گذشته F8 اعلام شده بود که برنامه پیام رسان شبکه ی اجتماعی یاد شده، حدود 700 میلیون کاربر فعال به صورت ماهانه دارد. این رقم در اوایل زمستان سال پیش به 800 میلیون نفر رسید و اکنون پس از چند ماه به رقم 900 میلیون نفری دست یافته.

البته این رشد را می توان ناشی از محبوبیت زیاد اپلیکیشن های پیام رسان در سال های اخیر دانست اما مسئله ای که بسیار جالب و تا اندازه ای تعجب برانگیز به نظر می رسد، این است که دیگر محصولات فیس بوک همانند واتس اپ یا اینستاگرام نیز ارتباط پیامی میان کاربران را مهیا می کنند اما به اندازه ی مسنجر محبوب نبوده و مورد توجه قرار نگرفته اند.

در همین رابطه، زاکربرگ در مراسم یاد شده همچنین گفته که مجموع پیام هایی که به واسطه دو پیام رسان مسنجر و واتس اپ در طول یک روز رد و بدل می گردد، 60 میلیارد پیغام است که رقمی معادل سه برابر بیشتر از اس ام اس (20 میلیارد) را نشان می دهد.

در آخر هم بد نیست یادآوری کنیم که شبکه اجتماعی یاد شده برای اپ مسنجر خود یک پلتفرم بات نیز معرفی نموده که قابلیت های جدیدی همانند دریافت اخبار شخصی سازی شده از CNN یا امکان سفارش گل را به این نرم افزار اضافه خواهد نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی