ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدل اس تسلا با چهره ای جدید و امکان شارژ سریع تر باتری عرضه شد

مدل اس تسلا را تقریبا همه دوستداران دنیای خودرو می شناسند؛ ماشین الکتریکی چهار در که توسط تسلا موتورز توسعه یافته و نیروی خود را تماما از باتری می گیرد. این سدان لوکس در هفته ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

مدل اس تسلا را تقریبا همه دوستداران دنیای خودرو می شناسند؛ ماشین الکتریکی چهار در که توسط تسلا موتورز توسعه یافته و نیروی خود را تماما از باتری می گیرد. این سدان لوکس در هفته های اخیر موضوع بسیاری از شایعه ها بود و گفته می شد که قرار است به زودی به روز رسانی شده و با قابلیت های جدید راهی بازار شود.

شایعات بیراه نبودند و امروز خود شرکتِ تحت مدیریت ایلان ماسک این موضوع را تائید نموده و اعلام داشته که نسخه ی بهبودیافته مدل اس به داشبورد و چراغ های جلوی جدید مجهز شده و تغییرات مثبتی نیز در بخش های دیگری از آن صورت پذیرفته.

با نگاه به عکسی که خودروساز مورد بحث منتشر نموده، مشخص است که تمام جلو شبکه ماشین برداشته و طراحی چراغ های آن نیز عوض شده است. تسلا همچنین بیان داشته که سیستم فیلتر هوای HEPA را نیز تقویت نموده، به طوری که اکنون صد مرتبه بهتر از هر فیلتر هوای دیگر کار می کند.

از دیگر اصلاحات صورت پذیرفته در این ماشین می توان به باتری 48 آمپری به جای نسخه 40 آمپری قدیمی اشاره نمود. این باتری سرعت شارژ سریع تری نیز دارد. همچنین استفاده از لامپ LED برای چراغ ها، چرم Nappa برای دسته صندلی ها و دو فیلتر تصفیه هوای کربنی نیز از دیگر مشخصه های جدید و قابل ذکر این ماشین به شمار می روند.

مدل اس جدید در دو نسخه با طراحی داخلی متفاوت چوبیِ خاکستری و چوبی خاکستری تیره، در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

tesla-model-s-2017-refresh-2-w600

tesla-model-s-2017-refresh-3-w600

tesla-model-x-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • 3p3hr
    3p3hr | ۲۵ فروردین ۱۳۹۵

    عکس آخر مربوط به تسلا مدل X هستش البته!

مطالب پیشنهادی