ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند Moly PcPhone W6 معرفی شد

اوایل امسال، کمپانی Coship تلفن همراه Moly X1 را عرضه کرد، دستگاهی فوق العاده باریک اما میان رده و مجهز به ویندوز 10 موبایل که قیمتی معادل 300 دلار داشت. ماه گذشته نیز خبر ساخت ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۶ فروردین ۱۳۹۵ | ۲۰:۳۰

اوایل امسال، کمپانی Coship تلفن همراه Moly X1 را عرضه کرد، دستگاهی فوق العاده باریک اما میان رده و مجهز به ویندوز 10 موبایل که قیمتی معادل 300 دلار داشت. ماه گذشته نیز خبر ساخت تلفنی به نام Moly W5 را شنیدیم که موبایل اقتصادی همین شرکت محسوب می شد.

اما حالا برخلاف انتظار، شاهد رونمایی دستگاهی قدرتمند به نام PcPhone W6 هستیم، تلفنی که قرار است در جایگاه پرچمدارها نقش بازی کند. همانطور که از نام آن پیداست، می توان از قابلیت مشابه پی سی Continuum نیز استفاده کرد.

با نمایشگر 6 اینچی اش، این دستگاه یکی از بزرگترین تلفن های همراه ویندوز 10 به حساب می آید، حتی بزرگ تر از لومیا 950 اکس ال 5.7 اینچی که پرچمدار مایکروسافت است.

پردازنده 8 هسته ای اسنپدراگون 617، 3 گیگابایت رم، دوربین های 13 و 5 مگاپیکسلی، 32 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 3900 میلی آمپری از ویژگی های اصلی دستگاه هستند.

این تلفن دو سیم کارته است و از اتصال 4G LTE نیز پشتیبانی به عمل می آورد. قیمت دستگاه 400 دلار اعلام شده است اما برای رونمایی اصلی، باید تا 4 روز دیگر منتظر ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • jj
    jj | ۲۷ فروردین ۱۳۹۵

    خیلی قشنگ تر از گوشی های تولیدی مایکروسافته

مطالب پیشنهادی