ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی TDownloader؛ مرورگر، فایل منیجر و مدیریت کننده دانلودها برای کاربران iOS

سیستم عامل iOS هر چه قدر هم که کامل و بی نقص باشد، در دو زمینه ابدا به اندروید نخواهد رسید: یکی فایل منیجرها و دیگری اپلیکیشن های مدیریت دانلود. اگر رد و بدل کردن ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۶ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

سیستم عامل iOS هر چه قدر هم که کامل و بی نقص باشد، در دو زمینه ابدا به اندروید نخواهد رسید: یکی فایل منیجرها و دیگری اپلیکیشن های مدیریت دانلود. اگر رد و بدل کردن فایل ها با ES File Manager یا AirDroid برای اندرویدی ها مثل آب خوردن است، و با وجود ADM برای دانلود مشکلی ندارند، اوضاع برای کاربران iOS به این سادگی ها نیست.

با این وجود، توسعه دهندگان iOS با ارائه اپلیکیشن های شخص ثالث کوشیده اند تا به پوشش این نقصان در پلتفرم اپل کمک کنند. Total Downloader یکی از بهترین تلاش هایی است که در این زمینه صورت گرفته؛ ابزاری که به طور همزمان در نقش مرورگر، فایل منیجر و مدیریت کننده دانلود برای آیفون و آیپد ظاهر می شود.

با نصب TDownloader در آیفون و آیپد، هم می توانید جایگزینی برای سافاری داشته باشید، هم دانلودهایتان را به طور همزمان انجام دهید و هم اینکه آنها را در محیطی منظم و ایمن گردآوری کنید.

screen480x480

بگذارید برای تشریح روند کار این اپ، مثال ساده ای بزنیم. فرض کنید قصد دانلود فایل هایی با فرمت های گوناگون از چندین لینک مختلف دارید. با گشودن مرورگر TDownloader، کافیست لینک ها را واردش کرده و دانلودها را به طور همزمان آغاز کنید. کلیه فایل های دانلودی در TDownloader قابل توقف (Pause) هستند، بنابراین ادامه دادن یا ندادن پروسه دانلود کاملا به دست شماست.

پس از دانلود، کلیه فایل ها به تفکیک در فایل منیجر اپ ردیف می شوند. از این قسمت می توانید آنها را پوشه بندی کنید، به فضای ابری بفرستید یا اینکه از طریق مدیا پلیر داخلی اپ به تماشایشان بنشینید. برای محافظت از فایل ها، TDownloader امکان تعیین رمز عبور هم برایتان در نظر گرفته تا بابت لو رفتن شان هم نگرانی نداشته باشید.

TDownloader به غیر از پخش محتوای مالتی مدیا، می تواند فایل های سند (doc، xls، ppt، pdf و ...) را هم به طور تمام و کمال نمایش دهد. یکی دیگر از قابلیت های فوق العاده این اپ را می توان امکان اشتراک گذاری محتوا با پی سی و مک از طریق وای فای قلمداد کرد، که درست مثل AirDroid با وارد کردن یک آدرس اینترنتی در مرورگر قابل دسترسی است.

پشتیبانی از AirDrop، مرور مخفی صفحات وب و گشودن فایل های Rar و Zip از دیگر امکانات خوب TDownloader محسوب می شود که وجود آن در هر دستگاه iOS را به امر واجبی تبدیل کرده. این اپ خوب و کاربردی را می توانید به رایگان از اپ استور دریافت نمایید.

Total - Free browser

Total - Free browser

سازنده: App Ideas قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 65.1 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • delta7
    delta7 | ۲۷ فروردین ۱۳۹۵

    Pause میشه مکث نه توقف

    • مجید
      مجید | ۲۷ فروردین ۱۳۹۵

      نه Pause هم نمیشه چون وقتی گوشی رو روشن میکردم خودش اتوماتیک وار ادامه دانلود رو انجام میداد
      به هر حال نرم افزار دانلود خوبیه

  • مجید
    مجید | ۲۶ فروردین ۱۳۹۵

    من Pro رو خریدم و دارم استفاده میکنم با خیلی از دانلود منیجر های ios کار کردم ولی این تو اونها از نظر اینتر فیس و کارایی یه چیز دیگه هستش .
    البته قسمت Free هم با پول که میدی تبلیغاتش حذف میشه ولی تفاوت Free و Pro رو هر چه خوندم نفهمیدم دو تا هم ورژن هاش یکیه.
    من باهاش تقریبا" 4.5 گیگ فیلم همین عید دانلود کردم البته قسمFree اگر گوشی رو ببندی ظاهرا" دانلود نمیکنه ولی این مشکل تو Pro نیست

  • Masih
    Masih | ۲۶ فروردین ۱۳۹۵

    ممنون خيلي نياز داشتم

مطالب پیشنهادی