ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قابلیت پادکست در Google Play Music
تکنولوژی

آیا سرویس پادکست Google Play Music در ۳۰ فروردین معرفی خواهد شد؟

در مهرماه سال قبل بود که گوگل اعلام کرد قابلیت پادکست را به سرویس استریم آنلاین موسیقی خود، یعنی Google Play Music خواهد افزود. در طی بیش از شش ماه گذشته دیگر خبری از این وعده به میان ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

در مهرماه سال قبل بود که گوگل اعلام کرد قابلیت پادکست را به سرویس استریم آنلاین موسیقی خود، یعنی Google Play Music خواهد افزود. در طی بیش از شش ماه گذشته دیگر خبری از این وعده به میان نیامد. اما به نظر می رسد بالاخره قرار است اهالی مانتین ویو قول خود را عملی سازند.

منبع این خبر ایمیلی درز کرده از طرف یکی از مدیران Google Play Music به یکی از کارمندان رادیو NPR در آمریکا است. صحت این ایمیل هنوز به طور قطعی تایید نشده، اما در آن آمده که این سرویس مشابه استریم آنلاین Apple Music خواهد بود و قرار است در روز دوشنبه ۳۰ فروردین در تمام پلتفرم ها در دسترس کاربران قرار بگیرد.

افراد بسیاری در انتظار پشتیبانی از پادکست ها در سرویس Google Play Music بودند. تا به امروز کاربران ناچار بودند که برای شنیدن پادکست های مورد علاقه خود از دیگر اپلیکیشن های استفاده کنند. همین قابلیت جدید می تواند افراد زیادی را دوباره به جمع کاربران سرویس موزیک گوگل بازگرداند.

انتظار می رود که بیش از همه شبکه های رادیویی و رادیوهای اینترنتی از این قابلیت جدید استقبال کنند، پس عجیب نیست که گوگل پیش از اعلام رسمی، مسئولین شبکه رادیویی مطرحی چون NPR را از این خبر آگاه ساخته اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • بابک
    بابک | ۲۷ فروردین ۱۳۹۵

    معرفی هم بشه فرقی نداره چون ایران تحریمه باز نمیشه و اینکه فقط چند روز اول مجانیه بعدش باید پول بدیم که ما نمیدیم :)

مطالب پیشنهادی