ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

انفجار گلکسی s3 در تخت خواب
تکنولوژی

انفجار یک Galaxy S3 بار دیگر خبر ساز شد

خبر انفجار اسمارت فون ها دیگر چندان هم غیر معمول نیست. در آخرین این موارد یک دستگاه گلکسی S3 در شرایطی که تمام شب را در حال شارژ بوده، ناگهان منفجر شده است. این انفجار سوراخ بزرگی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

خبر انفجار اسمارت فون ها دیگر چندان هم غیر معمول نیست. در آخرین این موارد یک دستگاه گلکسی S3 در شرایطی که تمام شب را در حال شارژ بوده، ناگهان منفجر شده است. این انفجار سوراخ بزرگی در تخت این پسر اهل شهر Kajaani فنلاند ایجاد کرده، آن هم در شرایطی که خود او چند سانتی متر آن طرف تر در خواب بوده است.

اسمارت فون مذکور که سه سال از عمرش می گذشته، به طور کامل نابود شده و خانواده صاحب آن قصدی برای دریافت خسارت از بیمه و شکایت از شرکت سامسونگ را ندارد، چرا که معتقدند عمر نسبتاً بالای این گجت تلاش برای دریافت غرامت را بی نتیجه خواهد ساخت.

مادر خانواده می گوید که پسرش پیش از به صدا درآمدن آژیر سیستم ضد حریق منزل از خواب بیدار شده است. از دیدگاه او آنها از این انفجار درس بسیار خوبی گرفته اند؛ این که تنها در ساعات روز گجت های خود را شارژ کنند و هرگز در این شرایط آنها را در مجاورت مواد قابل اشتعال قرار ندهند. خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسیده است.

در اکثر قریب به اتفاق این موارد، تقصیر به گردن لوازم جانبی غیر اصلی و فاقد استانداردهای لازم می افتد. به خصوص در مورد دستگاه های قدیمی تر که لوازم جانبی اصلی آنها به مرور زمان کمیاب تر می شوند. البته چنین مسئله ای در خصوص گلکسی S3 فوق هنوز به اثبات نرسیده است.

در تصویر ابتدای مطلب وضعیت باتری دستگاه بعد از انفجار و سوراخ ایجاد شده در تخت خواب پسر فنلاندی قابل مشاهده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (40 مورد)
  • کسری
    کسری | ۲۸ فروردین ۱۳۹۵

    با سلام وقتی بیشترافرادازخرید لوازم جانبی اصلی خودداری میکنندبایدهم انتظارچنین عواقبی رونیز داشت من داییم گوشی فروشه ولوازم جانبی وبارها دیدم وقتی مشتری میاد یه شارژر.باطری و....بخره تقاضایای ارزون ترین جنس رومیکنه ونمیدونه این ارزون بودن براش گرونترتموم میشه خب تمام گوشیها از هر برندی مهمترین قسمت براشون باطری وسلامت اون هستش واگرباطری دچارمشکل بشه به علت تامین انرژی گوشی وتاثیرش روی قسمتهای مهم گوشی اعم از cpuو...باعث عمده مشکلات هستش ودراینجا نقش شارژرنیزخیلی مهمه چون باید بدون نقص کارکنه تاباطری سالم بمونه ولی بیشتر افراد نقش این قطعه روکم اهمیت میدونن ونمیخواهند ازجانبش متحمل هزینه زیادی بشوندوگاها باهرشارژری غیراز شارژراصلی خودبرندمبادرت به شارژگوشی میکنندودرکل اینو میگم که نباید به خاطرهرمساله ای یه برند روزیرسوال بردحالا هربرندی فرقی نمیکنه

  • Erfanm
    Erfanm | ۲۸ فروردین ۱۳۹۵

    سایت شده مهد کودک
    واقعا برا طرفدارای بی شخصیت سونی متاسفم
    یه تاپیک جدا باید دیجیاتو بزنه که چطور یک برند میتونه اینهمه طرفدار عقده ای و نخاله رو جذب کنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی