ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن بعدی حدود ۷۵ درصد از نوجوانان آمریکایی آیفون خواهد بود

گرچه میزان فروش آیفون ها این اواخر رو به کاهش گذاشته، اما به نظر می رسد محبوبیت این اسمارت فون ها در میان نوجوانان بیش از هر زمان دیگری است. در جریان یک نظرسنجی گسترده که ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ | ۰۸:۳۰

گرچه میزان فروش آیفون ها این اواخر رو به کاهش گذاشته، اما به نظر می رسد محبوبیت این اسمارت فون ها در میان نوجوانان بیش از هر زمان دیگری است.

در جریان یک نظرسنجی گسترده که توسط موسسه Piper Jaffray انجام گرفته، حدود ۶۹ درصد از سوال شوندگان نوجوان اعلام کرده اند که صاحب یک آیفون هستند. این در حالی است که ۷۵ درصد از کل افراد شرکت کننده می گویند تلفن هوشمند بعدی آنها حتماً آیفون خواهد بود.

البته محبوبیت آیپدهای اپل هم در میان این قشر از جامعه بالاست، اما هرگز به پای آیفون ها نمی رسد. این بررسی نشان می دهد که تعداد کاربران نوجوان آیپدها نسبت به گذشته قدری کم شده و به حدود ۴۸ درصد رسیده است، این در شرایطی است که نسبت به نظرسنجی های قبلی موسسه فوق، درصد صاحبان آیپد مینی ها مقداری بیشتر و به ۱۶ درصد رسیده است. حدود نیمی از این نوجوانان گفته اند که تبلت بعدی آنها نیز آیپد خواهد بود.

این تحقیق در میان ۶۵۰۰ نوجوان با میانگین سن ۱۶.۵ سال برگزار شده و نشان می دهد که سیب گاز زده اهالی کوپرتینو همچنان از محبوبیت بسیار زیادی در بین قشر نوجوان برخوردار است.

در گذشته نیز تحقیق دیگری در میان کودکان ۶ تا ۱۲ سال انجام شده بود که نشان می داد برای آنها برند اپل حتی از نام هایی چون Disney Nickelodeon ،McDonald و YouTube هم محبوب تر است.

فهمیدن دلیل این محبوبیت اپل در میان نوجوانان و حتی نونهالان چندان هم دشوار نیست؛ آنها نهایت تلاش خود را می کنند تا محصولاتشان را جوان پسند و مطابق روز جلوه دهند. علاوه بر این تصاحب برند محبوبی چون Beats، همکاری با دیگر نام های محبوب در میان افراد کم سن و سال، و یا توزیع آیپدها در مدارس جهت اهداف کمک آموزشی، از دیگر اقدام هایی هستند که کمک شایانی به این افزایش محبوبیت می کنند.

به هر روی، داشتن چنین سرمایه ای از اقبال عمومی برای آینده اپل بسیار ارزشمند خواهد بود، چراکه همین نونهالان و نوجوانان در سال های پیش رو بدنه اصلی مشتریان وفادار شرکت را تشکیل خواهند داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • morteza
    morteza | ۲۷ فروردین ۱۳۹۵

    به نظرم همش بخاطره تبلیغاته تو آمریکا دولت از جنس آمریکایی همه جوره حمایت میکنه و تبلیغات کمپانی های خارجی رو محدود میکنه و توی همه ی تبلیغاتشون و فیلماشون آیفون رو دارن تبلیغ میکنن حتی بازیگراشون پول میگیرن از شرکت که آیفون دستشون باشه یه زمانی بود سامسونگ حق نداشت تو آمریکا جنسشو وارد کنه کلا امریکا اینجوریه تو همه چیزحالا یا زوری یا با تبلیغات شما رو مجبور میکنه که بهش سود برسونین

  • rezz
    rezz | ۲۷ فروردین ۱۳۹۵

    من خودم با هر 3 تا سیستم عامل کارکردم(الان لومیا دارم) فکر میکنم این بحث اندروید و ios یکم مسخره شده ...خب شما توی ios یه محیط ترتمیز با ساپورت نرم افزاری خوب و برنامه با کیفیت دارید ..توی اندروید ازادی عمل، بیشتر انتخاب، تنوع قیمت بیشتر اپلیکیشن ایرانی بیشتر دارید ..توی ویندوز هم زیبایی خیلی خوب و سرعت بالا دارید(هرچند تلگرام خوب نداریدD;) ...همه که نباید مثل هم باشند...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی