ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توسعه دهندگان اپلیکیشنی ساخته اند که بازی های انحصاری آکیلس ریفت را روی HTC Vive پورت می کند

اگرچه هدست واقعیت مجازی HTC Vive به شکل قابل توجهی از آکیلس ریفت گران تر است، اما بسیاری از کاربران به دلیل نقدهای مثبت هدست اچ تی سی و نیز پشتیبانی استیم از عناوین آن، ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

اگرچه هدست واقعیت مجازی HTC Vive به شکل قابل توجهی از آکیلس ریفت گران تر است، اما بسیاری از کاربران به دلیل نقدهای مثبت هدست اچ تی سی و نیز پشتیبانی استیم از عناوین آن، نسبت به خرید Vive مجاب شده اند. در همین حال کمپانی آکیلس همانند حوزه کنسول های بازی، عناوینی انحصاری برای هدست ریفت در نظر گرفته تا مشتریان بیشتری را به خود جلب کند اما به نظر می رسد که جای نگرانی برای دارندگان HTC Vive وجود ندارد.

با اینکه برخی از عناوین انحصاری ریفت قرار است به صورت رسمی روی Vive هم پورت شوند، اما به نظر می رسد توسعه دهندگان اپلیکیشنی ساخته اند که می تواند عناوین آکیلس را به صورت غیررسمی روی هدست Vive پورت کند.

به تازگی برنامه مفهومی جدیدی در وب سایت Github منتشر شده که چنین موضوعی را به اثبات می رساند. باید توجه داشت که این برنامه صرفا برای اثبات سازگاری عناوین ریفت و Vive توسعه داده شده و به صورت تئوری، باید با اکثر عناوین آکیلس ریفت سازگاری داشته باشد. کارکنان وب سایت Polygon هم آن را دانلود نموده و با موفقیت، دموی بازی Dreamdeck را روی Vive پورت کرده اند.

یکی از کاربران انجمن Reddit به نام CrossVR که این اپلیکیشن را منتشر کرده، درباره آن نوشته: «[این برنامه] ممکن است با بسیاری دیگر از بازی ها سازگاری داشته باشد، اما من همه آن ها را تست نکرده ام. پروژه هنوز در مراحل اولیه خود و تنها چند هفته از توسعه آن می گذرد. در آینده از بازی های بیشتری پشتیبانی خواهد شد، اما خوشحالم که به همین زودی چنین پیشرفتی حاصل شده.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • farzad37j
    farzad37j | ۲۷ فروردین ۱۳۹۵

    آقایون دیجیاتو واقعیت مجازی هواوی رو هم نشون بدید .قیمتشم بگین

  • امیر
    امیر | ۲۷ فروردین ۱۳۹۵

    کاشکی یه برنامه براش میساختن که وقتی مسابقات جهانی بین گیمرهای شوتر انجام میشه شما اونجا باشی و نگاه کنی
    جالب میشه
    ایده از خودم

  • PSH
    PSH | ۲۷ فروردین ۱۳۹۵

    واقعا این هدست یه دنیای دیگست هست
    من فیلم هاشو میتونید تو یوتیوب ببینید
    یه کلمه شگفت انگیزه??

مطالب پیشنهادی