ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند Moto G4 Plus به زودی همراه با اسکنر اثرانگشت معرفی می شود

در ژانویه سال گذشته یکی از مدیران لنوو اعلام کرد که امسال این شرکت تلفن های هوشمند تازه ای را از سری موتو عرضه می کند که همگی از اسکنر اثرانگشت بهره می برند و ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۲:۰۰

در ژانویه سال گذشته یکی از مدیران لنوو اعلام کرد که امسال این شرکت تلفن های هوشمند تازه ای را از سری موتو عرضه می کند که همگی از اسکنر اثرانگشت بهره می برند و نمایشگرهایشان نیز دست کم ابعادی برابر با 5 اینچ خواهند داشت.

البته هنوز مشخص نیست موتورولا (که پیشتر در سال 2014 توسط لنوو خریداری شد) دقیقا چه زمانی موبایل های تازه اش را معرفی می کند اما همین حالا، نام دو مورد از آنها مشخص شده است: چندی پیش اطلاعاتی در مورد موتو اکس به بیرون درز کرد و حالا خبرهایی از مدل موتو G4 Plus به گوش می رسد.

ایوان بلس که بسیاری او را با نام کاربری evleaks@ می شناسند اخیرا تصویری را منتشر کرده که بخش جلویی موبایل Moto G4 Plus را به تصویر می کشد. متاسفانه آن عکس اطلاعات زیادی را در خود ندارد اما به روشنی می توان به وجود دکمه فیزیکی هوم در آن پی برد که احتمالا هم یک اسکنر اثرانگشت را در خود جای داده است.

اوایل این ماه در مورد عکس لو رفته ای برایتان گفتیم که ظاهرا به یک موبایل بدون نام از سری موتو تعلق داشت و دکمه ای فیزیکی مشابه به همین در پایین نمایشگر آن رویت می شد. در حال حاضر نمی توان مشخص کرد که آیا آن موبایل همان موتو اکس است یا خیر یا اینکه به موتو G4 Plus مربوط می شود که این خبر را در موردش منتشر کردیم.

هیچگونه جزئیاتی در مورد خصوصیات فنی Moto G4 Plus وجود ندارد و چون در حال حاضر محصولی با نام Moto G2 یا Moto G3 از سوی این شرکت به بازار عرضه نشده انتخاب نام G4 Plus از سوی آن می تواند اندکی تعجب بر انگیز باشد.

در هر حال موتورولا سه نسل مختلف از  Moto G را تا به امروز وارد بازار کرده است و به همین خاطر عقلانی است که نسخه بعدی آن با نام G4 ارائه گردد. در مورد عبارت Plus در نام آن هم باید بگوییم که احتمالا پای یک نسخه معمولی از Moto G4 نیز در میان است و مدل پلاس احتمالا نمایشگر بزرگ تری را در بدنه خود جای داده است.

از آخرین باری که موتورولا یک اسمارت فون تازه را معرفی کرد تا به امروز حدودا شش ماهی می گذرد و به همین خاطر انتظار می رود که به زودی چشممان به دستگاه های تازه ای از سوی این شرکت روشن گردد.

1- موتو G4 Plus ظاهرا یک دکمه فیزیکی هوم دارد

The-Moto-G4-Plus-seems-to-have-a-fingerprint-scanner-on-the-front

2- تصویر لو رفته ای که گفته می شد به نسخه جدیدی از موتو اکس تعلق دارد

Previously-leaked-photo-which-may-show-a-new-Moto-X-not-a-new-Moto-G

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • عرفان
    عرفان | ۲۸ فروردین ۱۳۹۵

    همونطور که ملاحظه میفرمایید لنُوو داره گند خودش رو به طراحی سری موتو میزنه ...

مطالب پیشنهادی