ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه به روز رسانی شده از مک بوک در نیمه دوم امسال از راه می رسد [شایعه]

روز گذشته سایت DigiTimes اطلاعات تازه ای را در خصوص مک بوک 12 اینچی اپل منتشر کرد و در آن مدعی شد که این شرکت در حال آماده سازی مدل های تازه ای از این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

روز گذشته سایت DigiTimes اطلاعات تازه ای را در خصوص مک بوک 12 اینچی اپل منتشر کرد و در آن مدعی شد که این شرکت در حال آماده سازی مدل های تازه ای از این دستگاه است و قصد دارد آنها را در نیمه دوم سال جاری میلادی معرفی نماید. در این گزارش آمده است که تامین کننده قطعه از هم اکنون رقابت با یکدیگر را آغاز کرده اند تا از اپل برای تولید محصولات تازه اش سفارش بگیرند.

چنانچه این خبرها صحت داشته باشند، آنگاه می توان اینطور نتیجه گرفت که شرکت ساکن کوپرتینو به این زودی ها تصمیم ندارد باریک ترین و سبک ترین مک بوک خود را به روز رسانی نماید. لازم است اشاره نماییم که مک بوک فوق باریک 12 اینچی اپل در آوریل سال 2015 میلادی معرفی شد.

این را هم باید اضافه نماییم که DigiTimes معمولا گزارشات درستی را در مورد طرح های آتی اپل منتشر نمی کند هرچند که در برخی موارد پیش بنی هایش هم درست از  آب در می آیند و اطلاعات درستی را منتشر می کند اما معمولا اینطور است که در مورد زمانبندی و امکانات محصولات تازه این شرکت اشتباه می کند.

با این همه، مک بوک جدید قرار است که در آینده به روز رسانی شود و در نتیجه زمان اعلام شده در این گزارش تا اندازه ای قابل قبول به نظر می آید. خبر منتشر شده حاوی جزئیات خاصی در مورد تغییرات اعمال شده در طراحی دستگاه نیست و صرفا به لولای MIM در آن اشاره شده و حتی حرفی از ابعاد نمایشگر نیز درآن به میان نیامده است.

برخی گزارشات اولیه هم حکایت از آن داشتند که اپل می خواهد مدل های تازه ای از مک بوک را در کنفرانس امسال توسعه دهندگان خود معرفی نماید که در ماه ژوئن برگزار می گردد. علاوه بر این گفته می شود که اپل قصد دارد یک مدل بزرگ تر را هم به سری مک بوک های فوق پرتابل خود بیافزاید که مجهز به نمایشگر 14 تا 15 اینچی است.

طبق شایعات مک بوک پرو نیز قرار است که به روز رسانی شود و تولید مک بوک ایر نیز متوقف شده و در عوض تمرکز بیشتری روی نوع مجهز به نمایشگر رتینا گذاشته شود اما باز هم انتظار می رود که این شرکت سری ایر را به پردازنده های سریع تری مجهز نموده و آن را به عنوان مدل اقتصادی تر و ضعیف تر از مک بوک وارد بازار نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • امیر
    امیر | ۲۸ فروردین ۱۳۹۵

    دنیا برعکس شده
    که یه مایکی فن دم از کپی میزنه
    یادشون رفته کل وجود مایکروسافت د ز د یه

  • امیر
    امیر | ۲۸ فروردین ۱۳۹۵

    من بعد از پرو رتینا نزدیک دو سال پیش برگشتم به ایر 761بی
    خیلی عالیه
    شدید منتظر ایر رتینا هستم
    بنظرم دیزاین ایر یه چیز دیگه است
    اینم زیباست اما نه اندازه ایر

مطالب پیشنهادی