ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

پیش بینی وضعیت آب و هوا در محیطی زیبا و منحصر به فرد با اپلیکیشن Klara Weather

اپلیکیشن های هواشناسی دو دسته اند:‌ آنهایی که تمرکزشان را بر رابط کاربری گذاشته و در محیطی ساده، پویا و قابل درک برای عموم به پیش بینی وضعیت هوا می پردازند، و آنهایی که بر ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

اپلیکیشن های هواشناسی دو دسته اند:‌ آنهایی که تمرکزشان را بر رابط کاربری گذاشته و در محیطی ساده، پویا و قابل درک برای عموم به پیش بینی وضعیت هوا می پردازند، و آنهایی که بر جزئیات تمرکز کرده و از طریق جدول ها، نمودارها و جزئیات لحظه ای اطلاعات خود را در اختیار کاربر حرفه ای می گذارند.

اپ Klara Weather هر دو خصوصیت را دارد؛ هم برای استفاده روزانه کاربران عادی کارآمد و قابل درک است و هم به درد کاربران حرفه ای می خورد که نیازمند دسترسی به جزئی ترین داده ها برای هواشناسی هستند.

unnamed (2)

Klara از منظر رابط کاربری، یکی از زیباترین اپلیکیشن هایی است که طی چند ماه اخیر به پلتفرم اندروید پا گذاشته. محیط ساده و انیمیشنی اپلیکیشن، به لطف المان های طراحی متریال در قالبی بسیار منظم، شیک و البته قابل درک به کاربر ارائه شده و حقیقتا همه افراد از کار در محیط آن لذت می برند.

داده های اپ Klara از سازمان هواشناسی کشور نروژ تأمین می شوند که خوشبختانه به صورت پیش فرض، به صورت متریک هستند. این داده ها پارامترهایی از قبیل میزان بارش، دما، پوشش ابر، سرعت و جهت باد، فشار هوا و میزان رطوبت هستند که در قالبی بسیار زیبا و انیمیشنی و به کمک نمادها و سمبل ها مشاهده می کنید.

Klara همچنین می تواند پیش بینی هایش را در دو حالت کوتاه مدت و بلند مدت انجام دهد. به لطف این قابلیت، مثلا می توانید وضعیت آب و هوای دو شهر تهران و لندن را طی ماه آینده (بلند مدت) بررسی کرده و به مقایسه این دو بپردازید.

unnamed (1)

اگر شخصی سازی محیط اپ برایتان اهمیت دارد، Klara چند تم رنگی بسیار زیبا را نیز برای این کار در اختیارتان قرار داده، تا بتوانید رنگ آمیزی محیط را به سلیقه خودتان نزدیک کنید.

از ویجت های Klara هم نباید غافل شد. این ویجت ها در ابعاد مختلف هستند و می توانید با به کارگیری شان در صفحه خانه، از باز و بسته کردن اپلیکیشن برای دستیابی به اطلاعات بی نیاز شوید. بعضی از این ویجت ها به غیر از داده های ضروری، حتی نمودارهای بارش را هم برایتان به نمایش می گذارند که منظره بسیار منحصر به فردی به گجت اندرویدی تان می دهد.

Klara کلیه این امکانات را به رایگان در اختیارتان قرار داده، و یکی از بهترین اپلیکیشن های هواشناسی است که می توانید در پلتفرم اندروید به سراغش بروید. توصیه می کنیم به هیچ وجه تجربه آن را از دست ندهید.

Klara

Klara

سازنده: Androworks قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • BVB
    BVB | ۲۸ فروردین ۱۳۹۵

    واقعا بی‌نظیره. حتما امتحانش کنین

    • ذذذ
      ذذذ | ۲۸ فروردین ۱۳۹۵

      اددد

مطالب پیشنهادی