ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت HP در حال توسعه یک کروم بوک کاملاً پیشرفته است

به نظر می رسد که شرکت HP در پی توسعه نسل آتی کروم بوک هاست و تصمیم دارد محصولی را ارائه دهد که به USB-C، نمایشگر لمسی و نوعی قابلیت برای پشتیبانی از واقعیت مجازی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

به نظر می رسد که شرکت HP در پی توسعه نسل آتی کروم بوک هاست و تصمیم دارد محصولی را ارائه دهد که به USB-C، نمایشگر لمسی و نوعی قابلیت برای پشتیبانی از واقعیت مجازی مجهز شده.

لازم به اشاره است که برای این دستگاه، نام رمز «Chell» انتخاب شده که البته همین نام از انتهای سال میلادی گذشته تا کنون به گوش می رسد. از طرفی، برخی عقیده دارند که شاید این دستگاه، نسل بعدی لپ تاپ/ تبلت پیکسل باشد. شرکت HP اخیرا محصولات چشم نوازی را معرفی کرده آخرین آنها، باریک ترین لپ تاپ دنیا با نام «Spectre» است که تنها ۱۰.۴ میلیمتر ضخامت دارد.

از سوی دیگر در ماه فوریه خبر رسید که کروم بوک اچ پی، به نمایشگر لمسی هم مجهز خواهد شد تا یکتایی خاصی در بین محصولاتی که از سیستم عامل کروم برخوردار هستند، پیدا کند. اطلاعات دیگر حکایت از آن دارند که Chell، به دو پورت USB مجهز شده که یکی از آنها نسخه قدیمی و USB-A بوده در حالی که دیگری جدیدتر و USB-C است.

همچنین خبر می رسد که Chell با پردازنده های نسل ششم اینتل موسوم به اسکای لیک از راه خواهد رسید. این درحالیست که محصول مورد اشاره، به ۱۶ گیگابایت رم و همچنین کیبورد با نور پس زمینه مجهز شده است.

در جدیدترین گزارش، به شکل غیر رسمی اعلام شده که Chell، از واقعیت مجازی هم پشتیبانی خواهد کرد. در حال حاضر بیشتر پشتیبانی برای پلتفرم واقعیت مجازی در کامپیوترهای دسکتاپ از سوی مایکروسافت صورت می گیرد اما حالا، به نظر می رسد که HP می خواهد قابلیت های پلتفرم گوگل را هم به نمایش بکشد. نکته نامشخص، نوع کارت گرافیکی است که HP از آن در کروم بوک Chell استفاده خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی