ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پشتیبانی مادربوردهای سری X99 ایسوس از نسل جدید پردازنده های اینتل

پردازنده های سری کور اینتل در برگیرنده چیپست های میان رده تا پیشرفته ایست که به عنوان جایگزینی برای خانواده پنتیوم ارائه شدند. این سری از پردازنده های اینتل تا سال 2015 مدل های Core i7، Core ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۳:۴۵

پردازنده های سری کور اینتل در برگیرنده چیپست های میان رده تا پیشرفته ایست که به عنوان جایگزینی برای خانواده پنتیوم ارائه شدند. این سری از پردازنده های اینتل تا سال 2015 مدل های Core i7، Core i5، Core i3 و Core M را شامل می شد که مدل i7 پیشرفته ترینشان محسوب می گردد.

حالا شرکت ایسوس اعلام نموده که امکان استفاده از نسل جدید پردازنده های سری X از خانواده i7 را در مادربوردهای خود فراهم نموده که در ادامه توجه شما را به بیانیه خبری رسمی این شرکت در این باره جلب می کنیم.

شرکت ایسوس به عنوان پرفروش ترین برند مادربورد در جهان، امکان استفاده از نسل بعد پردازنده های سری X  از خانوادهIntel®Core™ i7 را برای کاربران خود مهیا کرده است. این بروزرسانی شامل پشتیبانی کامل به همراه بهبود در کارآیی و پایداری بیشتر سیستم است. برای هر سه سری از مادربورد های Signature، TUF و ROG این بروزرسانی با استفاده از رابط انحصاری EZ Flash 2 امکان پذیر است.

آخرین بروزرسانی ها با ساده ترین حالت ممکن

مادربوردهای سری X99 ایسوس، با پشتیبانی از رابط ASUS USB BIOS Flashback، امکان بروزرسانی بایوس های UEFI را از گذشته آسانتر ساخته اند. کافی است فقط بایوس مورد نظر را از صفحه مربوط به مادربورد مورد نظر دانلود کرده، از حالت فشرده خارج کرده و به فلش دیسک منتقل کنید و فقط کابل های منبع تغذیه را به مادربورد وصل کنید (نیازی به وجود CPU، رم  کارت گرافیک نیست).

حالا فلش دیسک را به پورت USB متصل کنید؛ دکمه USB BIOS Flashback یا ROG Connect را برای 3 ثانیه فشار دهید؛ بعد از چند لحظه پروسه بروزرسانی به پایان می رسد. همچنین کاربران می توانند از روش قبلی یعنی با استفاده از منوی EZ Flash 2 هم در بایوس این بروز رسانی را با رابط UEFI انجام دهند.

Untitled

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی