ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

کسب و کار بر فراز ابرهای مایکروسافت [رپورتاژ آگهی]

در دوره ای هستیم که اکثر کسب و کارهای بخش خصوصی در فشار ناشی از بحران اقتصادی به سر برده و در عین حال امید به رونق اقتصادی در دوران پیش رو وجود دارد. به ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در دوره ای هستیم که اکثر کسب و کارهای بخش خصوصی در فشار ناشی از بحران اقتصادی به سر برده و در عین حال امید به رونق اقتصادی در دوران پیش رو وجود دارد.

به عنوان رهبر در یک کسب و کار چابک لازم است نسبت به شرایط واکنش سریع و درستی داشته باشیم. ما به شما راهکاری را ارایه می دهیم که ضمن کاهش هزینه ها، امکانات لازم برای ایجاد مجموعه ای منظم، پی گیر، مکانیزه و مدرن را فراهم نماید.

راه حل ما چیست؟

راهکار ما سرویس ابری مایکروسافت با نام اورست است. اورست یک SaaS (نرم افزار به عنوان سرویس) امن و یکپارچه از نرم افزارهای شیرپوینت فارسی، پراجکت سرور فارسی با تقویم شمسی، نرم افزار CRM مایکروسافت، ایمیل سرور اکسچنج و اسکایپ سازمانی است. با استفاده از سرویس ابری اورست شما بدون نیاز به فارسی ساز، بدون نیاز به سرور، بدون نیاز به نصب و راه اندازی و بدون نیاز به پشتیبانی می توانید در هفت روز هفته و در ۲۴ ساعته شبانه روز از سیستم مورد نظر خود با کمترین هزینه استفاده کنید.

سرویس اورست چگونه به کاهش هزینه ها کمک می کند؟

برای اینکه بتوانیم میزان صرفه جویی در نتیجه استفاده از سرویس ابری اورست را برآورد کنیم لازم است تا با هزینه های پنهان و آشکار استفاده از سرور محلی به جای سرویس ابری اورست آشنا شویم.

فرض کنیم قصد دارید نرم افزار CRM مایکروسافت را به عنوان نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری در داخل شرکت راه اندازی کنید. این تصمیم هزینه هایی مانند: تهیه سخت افزار سرور، هزینه فارسی ساز CRM، هزینه نصب و راه اندازی و هزینه پشتیبانی برای شما خواهد داشت.

برآورد این مبالغ چیزی در حدود۱۰ میلیون تومان خواهد بود که این حداقل هزینه برای راه اندازی مایکروسافت CRM به صورت محلی است. حال اگر به جای این راه حل پر هزینه که توسط اکثر کسب و کارهای چابک قابل استفاده نیست. راه حل استفاده از سرویس ابری اورست را برگزینید، در اینصورت فقط کافی است یک دهم این مبلغ را سرمایه گذاری کنید که حتی از سود بانکی هزینه برآورد شده نیز کمتر است. و این یعنی بالغ بر ۹۰ درصد صرفه جویی اقتصادی

سرویس اورست چگونه به بهبود روال های کاری کمک می کند؟

سرویس کلود اورست با این هدف ایجاد شده است که شما مشتری عزیز که صاحب یک کسب و کار چابک مانند یک دفتر بازرگانی، یک کارخانه یا کارگاه تولیدی، یک خرده فروشی (از هر نوعی) و ... هستید بدون نیاز به درگیر شدن با مسایل فنی بتوانید به آسودگی از مجموعه ای از قوی ترین، پایدارترین و ایمن ترین نرم افزارهای دنیا یعنی نرم افزارهای مایکروسافت در فضای پردازش ابری استفاده کنید.

سرویس پردازش ابری اورست در ۷ روز هفته و در ۲۴ ساعت شبانه روز همراه شماست. کسب و کارهای چابک خود را محدود به ساعت کاری متداول و پشت میز کارشان نمی کنند. کسب و کارهایی که به صورت بین المللی فعالیت می کنند به دلیل اختلاف ساعت عملا نخواهند توانست خود را در یک چهارچوب زمانی و مکانی مشخص محدود کنند. از این رو نیاز دارند تا در هر زمان و مکانی و با هر وسیله ای حتی تلفن هوشمند بتوانند مدیریت کسب و کارشان را انجام دهند. به ایمیل های مشتریان پاسخ دهند، برای یک متقاضی پیش فاکتور ارسال کنند. به درخواست مرخصی یکی از همکاران در کشور دیگری پاسخ دهند و ... نمی شود برای کسب و کارهای نوین امروزی همان شیوه ۱۰ سال پیش را استفاده کرد. سرویس پردازش ابری اورست پاسخ به همه این نیازهای شماست.

از زوایه دیگر دورانی که ما همه چیز را محصور به سرورهای داخلی شرکت می کردیم و راه چاره امنیت را قطع ارتباط با دنیای بیرون تعریف می کردیم به سر آمده است. تقریبا همه کسب و کارها خصوصی و مخصوصا آنها که شعب و نمایندگی در شهرها و کشورهای مختلف دارند لاجرم بایستی اطلاعاتشان را با دیگر همکاران خود در نقطه ای دیگر از دنیای بیرون از دیوارهای ساختمان شرکت به اشتراک گذارند. و سهل الوصول ترین بستر ارتباطی اینترنت و یا اینترانت ملی است.

با این توضیحات امنیت مساله مهمی می شود و نمی توان با قطع ارتباط با اینترنت صورت مساله را پاک کرد. در سرویس پردازش ابری اورست ما اقدامات متعددی برای افزایش امنیت سرورها و سرویس ها انجام داده ایم و به مشتریان عزیز اطمینان می دهیم، داده های شما نزد ما امن تر هستند تا نزد خودتان

نرم افزارهای اورست را رایگان آزمایش کنید

از شما دعوت می کنیم که بازدید از بخش "چرا اورست و دیگر سوالات" با سرویس ابری اورست آشنا شوید و نرم افزارهای سرویس ابری اورست اعم از شیرپوینت فارسی، سی آر ام فارسی، پروجکت سرور فارسی، ایمیل فارسی و اسکایپ را رایگان آزمایش کنید.

برای اطلاع از دورها ی آموزشی رایگان اورست و مشاهده آخرین اخبار در این حوزه به کانال تلگرام ما بپیوندید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی