ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بیلد جدید ویندوز ۱۰ موبایل
تکنولوژی

آیا اسنپدراگون 830 به لیست چیپست های پشتیبانی شونده توسط ویندوز 10 موبایل اضافه می شود؟

روز گذشته لیستی از حداقل امکانات لازم برای پشتیبانی دستگاه های مختلف از ویندوز 10 موبایل منتشر گردید که در آن به جدیدترین چیپست کوالکام نیز اشاره شده است. چیپست MSM 8998 که پیشتر تصور ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

روز گذشته لیستی از حداقل امکانات لازم برای پشتیبانی دستگاه های مختلف از ویندوز 10 موبایل منتشر گردید که در آن به جدیدترین چیپست کوالکام نیز اشاره شده است. چیپست MSM 8998 که پیشتر تصور می شد همان اسنپدراگون 830 باشد حالا در این لیست به عنوان یکی از محصولات سری اسنپدراگون از آن یاد شده و ظاهرا تلفن های همراهی که می خواهند از ویندوز 10 بهره بگیرند باید این چیپست را در دل خود جای داده باشند.

دیگر مدل های اسنپدراگونی که با این پلتفرم سازگاری دارند عبارتند از MSM8994  (اسنپدراگون 810)، MSM8992  (اسنپدراگون 808)، MSM8952  (اسنپدراگون 617)، MSM8909  (اسنپدراگون 210) و MSM8998  که گمان می رود همان اسنپدراگون 830 باشد.

چون کوالکام هنوز هم که هنوز است این محصول را معرفی نکرده نمی توان با اطمینان 100 درصدی اعلام کرد که چیپست مورد بحث همان اسنپدراگون 830 است. در هر حال مطمئن هستیم که این سیستم روی چیپ به لیست چیپست های پشتیبانی شونده توسط ویندوز 10 اضافه گردیده است.

اما کوالکام سخت در تلاش است تا بعد از خبرها و شایعاتی که در مورد گرم شدن اسنپدراگون 810 منتشر شد، اندکی وجهه خود را بهبود بدهد. این شرکت به جای افزایش دادن شمار هسته های چیپست تازه اش که در پرچمدار سال قبل به رقم هشت رسید، تصمیم گرفت آنها را کاهش داده و در عوض از چهار هسته قدرتمند و داخلی کایرو بهره بگیرد که به صورت داخلی تولیدشان کرده است.

چیپست اسنپدراگون 820 که از این چهار هسته بهره گرفته و تا الان روی تلفن های هوشمند گلکسی اس 7 (مدل ویژه چین و ایالات متحده آمریکا)، G5 ال جی و اچ تی سی  10 نصب شده، خوشبختانه مشکلی نداشته و هیچ گزارشی در مورد گرم شدن بیش از اندازه یا ضعف عملکرد آن منتشر نشده است.

پرچمدار کنونی بهره مند از ویندوز 10 یعنی لومیا 950 مایکروسافت از اسنپدراگون 808 بهره می برد که یک پردازنده شش هسته ای و پردازنده گرافیکی آدرنو 418 را در خود جای داده است.

The-Snapdragon-830-chipset-appears-on-a-list-of-supported-hardware-for-Windows-10-Mobile Windows-10-Mobile-now-supports-the-Snapdragon-830-chipset

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • Nima
    Nima | ۳۰ فروردین ۱۳۹۵

    من یک مشکل دارم نمیتونم اموجی یا عکس بفرستم

  • Nima
    Nima | ۳۰ فروردین ۱۳۹۵

    سلااااااااام به دیجیاتو و دیجیاتویی‌های عزیز خییلی وقت بود کامنت نذاشته بودم . امیدوارم سایت دوباره به روز‌های اولش برگرده.:)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی