ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

انتشار دو تصویر تازه از نسل چهارم Moto G

در روزهای گذشته چند تصویر از تلفن هوشمند Moto G4 در فضای مجازی دست به دست شد که خبر از حضور یک سنسور اثر انگشت در بخش جلویی این موبایل می دادند. کلید فیزیکی هوم، ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

در روزهای گذشته چند تصویر از تلفن هوشمند Moto G4 در فضای مجازی دست به دست شد که خبر از حضور یک سنسور اثر انگشت در بخش جلویی این موبایل می دادند. کلید فیزیکی هوم، که نقش سنسور اثر انگشت را هم ایفا می کند، این بار حالتی مربع مانند به خود گرفته و تصاویر جدید، همین مسئله را تایید می کنند.

نکته دیگری که با دیدن همین تصاویر متوجه اش خواهید شد، استفاده موتورولا از یک نمایشگر بزرگ در نسل چهارم موتو G است که احتمالا اندازه ای بزرگ تر از پنج اینچ داشته باشد. در تصاویر روزهای گذشته، خبری از پنل پشتی نبود که در تصویر امروز، این مورد هم قابل مشاهده است.

Moto-G4-front-and-back-leak

با مشاهده پنل پشتی موبایل مورد بحث، باید اشاره کرد که ساختار و بافت درب پشتی دستگاه هم از نمونه های قبلی متمایز به نظر می رسد. با این حال، باز هم کارکتر M در یک فرو رفتگی کوچک جای گرفته که حالت امضای موتورولا بر روی موبایل هایش را دارد.

در تصاویر امروز که واضح تر از نمونه های قبلی هستند، یک حفره کوچک در کنار کلید فیزیکی هوم قرار دارد که تا حد زیادی شبیه به یک میکروفون است. این اقدام زیاد هم خبر از مهندسی دقیق در طراحی دستگاه نمی دهد و شاید بتوان وجودش را، به پای نمونه اولیه بودن آن گذاشت.

اخیرا وال استریت ژورنال گزارش داده بود که موتورولا تصمیم دارد نسل بعدی Moto G را در ماه جولای معرفی نماید. اگر بخواهیم به همین گزارش اتکا کنیم، باید گفت که تا رونمایی رسمی از موبایل مورد بحث زمان زیادی باقی نمانده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • حمزه
    حمزه | ۳۱ فروردین ۱۳۹۵

    موتورولا کجا این طراحی مزخرف کجا.این چینیا همه چیو به گند کشیدن.این دکمه هوم مسخره طراحی اچ تی سی و لنوو و موتورولا رو هم نابود کرد لاقل تو این گوشی باس میزاشتنش پشت گوشی تو لوگو موتورولا ن پنل جلویی که فقط زشتی ازش میبارته

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی