ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل در سال ۲۰۱۷ آیفونی با بدنه کاملا شیشه ای و نمایشگر AMOLED معرفی می کند

موسسه آماری «KGI» و تحلیلگر ارشد آن، آقای «Ming-Chi Kuo»، معمولا اطلاعات جامع و قابل اعتمادی از نسل های بعدی محصولات اپل ارائه می کنند، اما امروز همین موسسه گزارشی را منتشر کرده و خبر ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

موسسه آماری «KGI» و تحلیلگر ارشد آن، آقای «Ming-Chi Kuo»، معمولا اطلاعات جامع و قابل اعتمادی از نسل های بعدی محصولات اپل ارائه می کنند، اما امروز همین موسسه گزارشی را منتشر کرده و خبر می دهد که در سال ۲۰۱۷، اپل تصمیم دارد استفاده از آلومینیوم را برای شاسی دستگاه کنار گذاشته و به سراغ بهره گیری از شیشه در بدنه، و البته نمایشگر از نوع AMOLED برود.

آقای کو در ماه مارس بیان کرده بود که در آینده، طراحی آیفون های بعدی دوباره به سمت و سوی آیفون ۴ (که پشت و روی آن از شیشه بود) برمی گردد. بر همین اساس می توان انتظار داشت که آیفون ۷، در سال جاری با تغییرات گسترده ای در طراحی همراه نشود و شرکت سازنده تنها به بهبود جزیی بخش هایی از اسمارت فون یاد شده اکتفا کند.

«مینگ-چی کو» عقیده دارد که اپل در سال ۲۰۱۷ به طراحی تمام شیشه ای رو خواهد آورد و در حال حاضر صرفا می توان چنین دستگاهی را در ذهن تصور کرد. در این میان یک نکته قابل توجه دیگر هم وجود دارد. اپل در آیفون 4 و 4s، از پشت و روی شیشه ای بهره گرفت ولی همچنان یک کمربند فلزی در دستگاه دیده می شد. حال آقای کو بیان می کند که بدنه آیفون ۷ تماماً از شیشه خواهد بود.

تحلیلگر یاد شده همچنین خبر می دهد که آیفون مورد بحث، با پنل AMOLED همراه خواهد شد که البته همین موضوع، به سبک تر و باریک تر شدن دستگاه کمک می کند. مشخصا یک تلفن همراه شیشه ای، باعث خواهد شد تا ویدیوهای بسیار زیادی از تست سقوط آیفون متعلق به سال ۲۰۱۷ منتشر شود ولی آقای کو باور دارد که این مسئله، باعث نمی گردد تا اپل از تصمیم خود مبنی بر استفاده کامل از شیشه در بدنه دستگاه برگردد.

به نظر می رسد که اپل تصمیم دارد در چرخه بروز رسانی آیفون تغییراتی را ایجاد کرده و به جای آوردن موارد کاملا نو به آیفون ۷ که باید امسال معرفی شود، می خواهد آیفون سال بعدی که شاید 7s نام داشته باشد را دستخوش بهبود و تغییرات گسترده کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • ارمین
    ارمین | ۳۰ فروردین ۱۳۹۵

    جالبهو خیلی خوبه ولی بعدشم ایفون دیگه اون مقاومت خودشو نداره توی ضربه خوردن.
    چن تا تست ها بهش فشار بیادش میشکنه شیشش بدی بدنه شیشه ای همینه تحت فسار میشکنه ولی فلز نه

  • مهدی
    مهدی | ۳۰ فروردین ۱۳۹۵

    طبق اون شکل خشگل میشه

  • GEEEEK
    GEEEEK | ۳۰ فروردین ۱۳۹۵

    اقا قالب سایت عوض شده من نمیتونم تعادلمو حفظ کنم ? مبارکهههه. قشنگ شده.

  • Meqdad
    Meqdad | ۳۰ فروردین ۱۳۹۵

    باباااااااا چه سايتي شدههههههه اوووووفففففف? ? ? ? ?

  • Metal
    Metal | ۳۰ فروردین ۱۳۹۵

    من به شخصه داره حالم از آلمينيوم بهم خورده ! كبسه ديگه شورش و در آورده ،يادش بخير قديمها
    كاشكي Zr بشود مثل پشت ساعت اپل و آيفون 3G

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی