ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تحلیلگران: نسخه باریک تری از اپل واچ خرداد امسال معرفی می شود

با آغاز هفته جدید در ایالات متحده آمریکا، موج شایعات در مورد اپل واچ 2 هم به راه افتاد. مینگ چی کو تحلیلگر ارشد شرکت KGI Securities که بیشتر به خاطر پیش بینی های درستش ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

با آغاز هفته جدید در ایالات متحده آمریکا، موج شایعات در مورد اپل واچ 2 هم به راه افتاد. مینگ چی کو تحلیلگر ارشد شرکت KGI Securities که بیشتر به خاطر پیش بینی های درستش در مورد طرح های آتی اپل شناخته می شود چندی پیش خبر داده بود که این دستگاه بی آنکه تغییر محسوسی در طراحی اش داشته باشد، بهبودهایی را به لحاظ سخت افزاری تجربه خواهد کرد.

حالا اما گزارش تازه ای منتشر شده که ادعاهای ارزشمندی را در خود دارد. براساس اظهار نظر برایان وایت تحلیلگر شرکت Drexel Hamilton اپل در جریان کنفرانس سالانه توسعه دهندگان خود (بین روزهای 24 الی 28 خرداد) نسخه جدیدی از ساعت هوشمندش را معرفی خواهد کرد که 20 الی 40 درصد باریک تر از مدل اولیه اش است.

البته منابع متعددی پیشتر خبر داده بودند که معرفی پوشیدنی جدید این شرکت در ماه سپتامبر  (شهریور) اتفاق خواهد افتاد اما شمار زیادی از گزارشات نیز به ماه ژوئن اشاره داشتند.

شرکت تایوانی Quanta Computer که طی قراردادی ساعت هوشمند اپل را برای آن تولید می کند قرار است حجم بالایی از نسل آتی این پوشدنی را در سه ماهه سوم سال 2016 (خرداد تا شهریور 95) تولید و به اپل تحویل دهد.

Timothy Arcury از تحلیلگران شرکت Cowen نیز ادعا کرده که اپل واچ نسل جدید در اواسط تا میانه های سال 2016 معرفی می شود. در نتیجه می توان اینطور نتیجه گرفت که همه چیز برای ارائه این محصول در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان آماده است و یک یا دو هفته بعد از این رویداد نیز به بازار عرضه می گردد.

اپل واچ اولیه در 24 آوریل وارد بازار شد و اینکه شرکت سازنده دقیقا یک سال بعد از آن، نسخه جدیدترش را ارائه نماید کاملا منطقی به نظر می رسد. در هر حال پرواضح است که اپل واچ جدید در راه است و امید می رود که مدل جدید فاقد ایرادات سخت افزاری و کاستی های نسخه اولیه اش در بحث طراحی باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Rivekan
    Rivekan | ۳۰ فروردین ۱۳۹۵

    پس اسمارت‌واچ ها هم مثل اسمارت‌فون ها به بازی نازک شدن وارد شدند! و طبق معمول تنها قربانی این وسط باتری خواهد بود! ):

  • mohammadmj
    mohammadmj | ۳۰ فروردین ۱۳۹۵

    شگفتا قالب جدید گیج شدم یه خورده کنده

  • وحید
    وحید | ۳۰ فروردین ۱۳۹۵

    فک کنم باریک‌تر شه خوشکلتر هم بشه ...

مطالب پیشنهادی