ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

آسان بنویسید؛ معرفی کیبورد هوشمند همه کاره

یکی از بزرگترین مزایای سیستم عامل اندروید، فراهم کردن شرایطی است تا افراد بتوانند انواع شخصی سازی را برای خود انجام دهند. شخصی سازی کیبورد تلفن هوشمند می تواند یکی از این موارد باشد، از ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

یکی از بزرگترین مزایای سیستم عامل اندروید، فراهم کردن شرایطی است تا افراد بتوانند انواع شخصی سازی را برای خود انجام دهند. شخصی سازی کیبورد تلفن هوشمند می تواند یکی از این موارد باشد، از این رو همواره کیبورد های شخص ثالث بسیاری در پلی استور و کافه بازار عرضه می شوند که هر یک طرفداران مختص به خود را دارند.

یکی از این کیبورد های تازه وارد، «کیبورد همه کاره هوشمند» است. یک محصول کاملا بومی و رایگان که توسط شرکت سامانک ساخته شده، استودیویی که از قبل آن را با ارائه اپلیکیشن موفق «سامانه هوشمند همراه» می شناسیم.

Screenshot_20160417-215515

با نصب این کیبورد، کافی است دسترسی های مورد نیاز را به آن داده و سپس به عنوان کیبورد پیش فرض خود انتخابش کنید. در اولین مواجهه با «کیبورد هوشمند همه کاره» همه چیز مانند قبل به نظر می رسد؛ شاید تغییرات قابل توجهی در ظاهر آن نسبت به کیبورد فعلی تان مشاهده نکنید و خیلی سریع از این موضوع زده شوید.

اما صبر کنید، همه چیز به اینجا ختم نمی شود. کیبورد هوشمند بر خلاف ظاهر غلط اندازش، امکانات پر و پیمانی داشته و از ویژگی های مثبتی چون انتخاب راحت زبان، جابه جایی سریع و آسان بین کلمات مورد نیاز و بسته شدن سریع برخوردار است. همچنین شکلک های تلگرام به صورت پیش فرض روی آن نصب شده که انتخاب های زیاد و جذابی را در اختیار کاربران می گذارد.

Screenshot_20160417-220029

یکی از موارد جالب در کیبورد همه کاره، خلق کلمات فانتزی است. می توانید کلمات را بکشید، حروف را بشکنید و با آنها بازی کنید تا نوشته های جالبی را به وجود آورید. اما یکی دیگر از خصیصه های مثبت آخرین ساخته ی استودیوی سامانک، تسهیل تایپ برای کاربر است.

با نوار ابزاری که روی این کیبورد نصب شده قادر خواهید بود به راحتی تکه ای از متن خود را انتخاب و به کلیپ بورد انتقال دهید، برش بدهید، حذف کنید و بین حرف های هر کلمه به راحتی جابجا شوید. اگر از چهره ی کیبورد خود خسته شدید هم می توانید تصاویر پس زمینه ای را از داخل صفحه ی تنظیمات کاربری برای آن دانلود کنید که عمدتا بسیار زیبا و چشم نوازند.

Screenshot_20160417-215641

البته باید گفت که تمامی این موارد رایگان نیستند. برای تعداد محدودی از آن ها باید پول پرداخت کرده و بدین طریق از سازنده حمایت کنید. کیبورد هوشمند همه کاره فروشگاهی دارد که در آن می توانید به امکانات اضافه و پریمیوم کیبورد با پرداخت ریالی دسترسی داشته باشید؛ مواردی که با توجه به قیمتشان می توانند برای شما بسیار مفید و ارزشمند ظاهر شوند.

شکی نیست که اگر اندکی برای این اپلیکشن پول خرج کنید، کیبورد کامل و جامعی در اختیارتان قرار خواهد گرفت که شاید شما را از نصب کیبوردهای دیگر بی نیاز کند. از جمله مزایایی که با خرید درون برنامه ای از این کیبورد آزاد می شوند می توان به تبدیل صدا به متن، مدیریت کلیپ بورد و امکانات مکان یابی اشاره کرد. در مجموع توصیه می کنیم تجربه کار با این کیبورد ایرانی را از دست ندهید و همین حالا آن را به رایگان از کافه بازار دانلود نمایید.

کیبورد هوشمند همه کاره

کیبورد هوشمند همه کاره

سازنده: سامانک قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 8.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Erfan.am
    Erfan.am | ۱۸ آبان ۱۳۹۷

    سلام وقتتون بخیر ، من این کیبورد رو نصب کردم و خیلی هم راضیم ، فقط تبلیغ زیاد داره من میخواستم ببینم اگه پکیج طلاییش رو خرید کنم تبلیغ هاش حذف میشه یا نه ممنون میشم جواب بدید

  • alirezabayata25
    alirezabayata25 | ۲۳ مرداد ۱۳۹۵

    من در تبلتم این کیبورد رو دارم خیلی خوبه من بقیه اش رو خریده ام من پکیج طلا یی رو خریده ام

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی