ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اسکرین شاتی تازه از عملکرد گلکسی C7 در بنچمارک آنتوتو؛ آیا موبایلی بالاتر از میان رده در راه است؟

امروز اسکرین شاتی از عملکرد یک تلفن هوشمند مرموزِ متعلق به سامسونگ در بنچمارک آنتوتو به دست آمد که ظاهرا روی سایت Weibo قرار گرفته است. این دستگاه آنطور که گفته می شود گلکسی C7 نام ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۵

امروز اسکرین شاتی از عملکرد یک تلفن هوشمند مرموزِ متعلق به سامسونگ در بنچمارک آنتوتو به دست آمد که ظاهرا روی سایت Weibo قرار گرفته است. این دستگاه آنطور که گفته می شود گلکسی C7 نام دارد که با اسم رمز SM-C7000 از آن یاد شده و ظاهرا به گروه محصولات بالاتر از میان رده تعلق دارد.

براساس اطلاعات به دست آمده از این اسکرین شات، موبایل جدید سامسونگ از پردازنده اسنپدراگون 625 بهره خواهد برد و چهار گیگابایت رم و نمایشگری با رزلوشن 1080 در 1920 پیکسل را در خود جای داده است.

دوربین های این موبایل نیز آنطور که مشخص شده از نوع 16 مگاپیکسلی در قسمت پشت بدنه و 8 مگاپیکسلی در پنل جلویی هستند و حافظه داخلی آن هم به 32 گیگابایت خلاصه می شود. سیستم عامل گلکسی C7 نیز جدیدترین بیلد اندروید مارشملو یعنی نسخه 6.0.1 آن است.

با در نظر داشتن مشخصاتی که به آنها اشاره گردید، به نظر می رسد که گلکسی C محصولی مابین گلکسی A7 و پرچمدار اخیر این شرکت کره ای یعنی گلکسی S7 است. پیش بینی شده که بدنه این موبایل از جنس فلز باشد و در نگاه نخست می تواند مورد توجه آن دسته از کاربرانی قرار بگیرد که نبود رزلوشن QHD روی تلفن همراهشان برای آنها اهمیتی ندارد و ترجیح می دهند به جای پرداخت قیمت بالای گلکسی اس 7، کمتر هزینه کرده و دستگاهی با امکانات معقول و منطقی خریداری نمایند.

براساس اطلاعات مندرج در این اسکرین شات، گلکسی C7 نمایشگری از نوع 60140 نقطه دارد که زیاد هم بد نیست چراکه با اختلاف اندک پشت سر پرچمدار سال قبل این شرکت یعنی گلکسی اس 6 قرار می گیرد.

Alleged-Galaxy-C7-benchmark-results (1)

Alleged-Galaxy-C7-benchmark-results

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • . . . . . .
    . . . . . . | ۳۱ فروردین ۱۳۹۵

    میان رده! این که توو مایه های s5 هستش.کمتر از اون نیست.پس تو تست نباید به نام میان رده نام برد.این گوشی نسبت به s7 سبک تره.والا بیاد ایران قیمتش هم از s5 بالاتره.

مطالب پیشنهادی