ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات موبایل LeEco Le 2 Pro امروز در پایگاه داده GFXBench لو رفت

شرکت چینی LeEco چندان شناخته شده نیست اما از آوریل سال گذشته تاکنون 5 اسمارت فون معرفی و عرضه کرده که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و به این ترتیب در تلاش ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۳:۴۵

شرکت چینی LeEco چندان شناخته شده نیست اما از آوریل سال گذشته تاکنون 5 اسمارت فون معرفی و عرضه کرده که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و به این ترتیب در تلاش است تا نامش را در میان تولید کننده های موبایل بر سر زبان ها بیندازد.

این کمپانی در روز 20 آوریل، یعنی فردا هم یک کنفرانس خبری برگزار خواهد نمود و احتمالا به معرفی محصولات جدید یا چشم اندازهای آتی خود خواهد پرداخت. یکی از دیوایس هایی که شاید فردا رونمائی گردد Le 2 نام دارد و گفته می شود هیچ حاشیه ای در اطراف نمایشگر آن وجود نخواهد داشت.

در همین راستا، بد نیست بدانید که مشخصات این دستگاه در ماه گذشته میلادی در هر دو پایگاه داده GFXBench و آنتوتو به ثبت رسیده بود و در هفته گذشته نیز از طرف آژانس نظارتی TENAA مورد تائید قرار گرفته و مجوز دریافت نمود.

حالا امروز دوباره اطلاعات تازه ای از Le 2 در سایت GFXBench به ثبت رسیده که گمان می رود به نسخه Pro این دستگاه تعلق داشته باشد زیرا چیپست و رم ذکر شده در داده های جدید، با نمونه های پیشین فرق دارد.

بر اساس اطلاعاتی که ماه گذشته از این دیوایس در پایگاه داده ی یاد شده منتشر گشته بود، LeEco Le 2 با اسم رمز X620، چیپست 64 بیتی و 10 هسته ای Helio X25 مدیا تک و 3 گیگابایت رم دارد اما LeEco Le X820 که امروز مشخصات آن لو رفته با 6 گیگابایت رم و چیپست چهار هسته ای و 64 بیتی اسنپدراگون 820 همراه خواهد بود.

پیرو همین امر گمانه زنی می گردد که Le X820 به احتمال زیاد همان نسخه پرو Le 2 بوده و پرچمدار آتی شرکت چینی مورد بحث باشد.

از دیگر مشخصه های این تلفن هوشمند نیز می توان به دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی، صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 2560×1440، دوربین دوم 8 مگاپیکسلی و اندروید 6.0.1 اشاره کرده که در کنار رابط کاربری اختصاصی LeEco به صورت پیش فرض نصب هستند.

در آخر نیز جا دارد اشاره کنیم تا به امروز چند لیست مشخصات گوناگون برای Le 2 منتشر شده که هنوز معلوم نیست کدام یک به واقعیت نزدیک تر هستند. نمونه ای که در پایگاه داده آنتوتو موجود است، چیپست اسنپدراگون 625 و 3 گیگابایت رم دارد و دیگری که در ماه پیش در GFXBench مشخصاتش لو رفته بود، تراشه Helio X25 و سه گیگابایت رم  دارد. این در حالیست که در لیست امکانات ثبت شده ی این محصول در آژانس نظارتی TENAA چیپست آن Helio X20 با 3 گیگابایت رم ذکر شده.

از آنجا که رویداد خبری LeEco فردا برگزار می شود لازم نیست چندان منتظر کشف حقیقت باشید زیرا به احتمال قوی این شرکت چینی فردا هر دو موبایل Le 2 و Le 2 Pro را معرفی کرده و حتی شاید از اسمارت فون Le Max 2 نیز پرده برداری نماید.

111

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی