ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی iSlash Heroes؛ عبور شوریکن ممنوع

شش سال از عرضه اولین نسخه بازی فروت نینجا می گذرد؛ محصول موفق استودیوی Halfbrick که به همه گیمرهای طالب اکشن های خشونت بار ثابت کرد که قطعه قطعه کردن میوه ها هم می تواند ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

شش سال از عرضه اولین نسخه بازی فروت نینجا می گذرد؛ محصول موفق استودیوی Halfbrick که به همه گیمرهای طالب اکشن های خشونت بار ثابت کرد که قطعه قطعه کردن میوه ها هم می تواند به اندازه نصف کردن آدم ها در بازی ها جذاب و تسلی بخش باشد!

همانطور که انتظار می رفت، موفقیت چشمگیر فروت نینجا زمینه ساز عرضه کلون هایی از این بازی شد؛ کلون هایی که بخش اعظم آنها چیزی بیشتر از یک تقلید نصفه و نیمه و بی ارزش نبودند و اگر چیز جدیدی برای ارائه نداشتند، فقط نام فروت نینجا و سبک منحصر به فردش را خدشه دار می کردند.

با این وجود همه کلون ها بی کیفیت نبودند. استودیوی Duello با عرضه عنوان iSlash ثابت کرد که می توان در عین الگوبرداری از یک بازی موفق و ایده ای جواب پس داده، خلاق هم بود و حتی تجربه شیرین عنوان موفق قبلی را با ایده پردازی صحیح و تزریق المان های سرگرم کننده ارتقا داد.

iSlash در واقع همان فروت نینجا بود که اندکی رنگ و بوی بازی های فکری را به خود گرفته باشد. اگر در فروت نینجا سرعت و دقت رمز موفقیت شما بود، در iSlash صبر و تفکر مهم ترین عواملی بود که بازی را به جلو پیش می برد. همین موضوع باعث موفقیت iSlash شد؛ چه در میان طرفداران بازی های فکری و چه افرادی که قبلا فروت نینجا را با لذت تمام بازی کرده بودند.

66

حالا پس از مدتی طولانی، نسخه دوم iSlash با عنوان فرعی Heroes آمده تا تجربه نسخه پیشین را چند پله ارتقا بدهد. در هر مرحله از این بازی، یک تخته چوبی یا سنگی روبرویتان قرار می گیرد که چند شوریکن در آن به سرعت در حال چرخیدن هستند.

وظیفه شما در هر مرحله این است که تخته را به گونه ای برش بزنید که نوار سبز رنگ بالای صفحه، به روبان قرمز برسد. این روبان در واقع نشانه ای است از محدودیت منطقه جولان شوریکن ها. به این معنا که با هر برشی که به تخته می زنید، جای شوریکن ها برای جولان دادن کمتر و کمتر می شود، و باید این کار را تا جایی ادامه دهید تا همگی را بدون برخورد با آنها در یک گوشه از تخته گیر بیندازید.

T11

در مراحل اولیه کار سختی پیش رو ندارید، هم سرعت حرکت شوریکن ها زیاد نیست و هم تخته ها به قدری بزرگ هستند که اگر نصفشان را هم بزنید، باز هم تأثیر چندانی بر سرعت جنب و جوش شوریکن ها نخواهد داشت.

اما بازی 260 مرحله دارد، و تقریبا از مرحله 30 به بعد است که کم کم برای به دام انداختن شوریکن ها به تکاپو می افتید. در مراحل بالا، ممکن است قسمت هایی از تخته غیر قابل برش شوند، یا اینکه موانع متحرکی به روی آن بیایند. به غیر از این، سرعت چرخش شوریکن ها هم به صورت تصاعدی بالا و بالاتر می رود، و کار به جایی می رسد که دیگر صبر و استراتژی مهم نیست، فقط باید چشمتان را ببندید و از روی شانس شمشیر بزنید!

بنابراین برنده نهایی iSlash Heroes کسی است که هم ضربه های حساب شده ای بزند و هم سرعت بالایی داشته باشد. اگر خواهان محک زدن مهارت های شمشیرزنی تان هستید، iSlash Heroes می تواند در چشمتان بازی بسیار سرگرم کننده و جذابی ظاهر شود. این عنوان فکری چالش برانگیز را می توانید به رایگان از اپ استور و گوگل پلی دانلود کنید.

iSlash Heroes

iSlash Heroes

سازنده: Duello قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 83.2 / 45 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • علی احمدی
    علی احمدی | ۳۱ فروردین ۱۳۹۵

    خسته نباشید برا طراحی جدید سایت ولی یه چندین مورد دیگه لازم داره برا بهتر شدن. انگار کامل نشده هنوز!!

مطالب پیشنهادی