ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل Nubia Z11 Mini با 3 گیگابایت حافظه رم و نمایشگر 5 اینچی معرفی شد

کمپانی ZTE اگرچه امسال بسیار کم کار بوده اما از مدتی پیش اعلام کرده بود که روز 19 آوریل، از موبایلی جدید رونمایی خواهد کرد. همانطور که می شد حدس زد، موبایل جدید Nubia Z11 ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

کمپانی ZTE اگرچه امسال بسیار کم کار بوده اما از مدتی پیش اعلام کرده بود که روز 19 آوریل، از موبایلی جدید رونمایی خواهد کرد. همانطور که می شد حدس زد، موبایل جدید Nubia Z11 Mini نام گرفته است؛ تلفن هوشمند جدیدی از خانواده Nubia که تنها در منطقه آسیا و خصوصا چین عرضه می شود.

Nubia Z11 Mini نسخه بعدی Nubia Z9 Mini است که سال گذشته معرفی شد. با این حال ZTE این بار به صورت همزمان از دو موبایل Z11 و Z11 Max رونمایی نکرد و احتمالا معرفی آنها را به ماه بعد موکول کرده. Nubia Z11 Mini به نمایشگری 5 اینچی با رزولوشن 1920x1080 و تراکم پیکسلی 441ppi مجهز است.

Nubia Z11 Mini به پردازنده 64 بیتی و هشت هسته ای اسنپدراگون 617 و پردازنده گرافیکی Adreno 405 مجهز است و از جمله دیگر مشخصات آن می توان به حافظه رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی اشاره کرد. دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی (سونی IMX298) و دوربین سلفی 8 مگاپیسکلی نیز سبب می شود تا Z11 Mini به گزینه ای قابل قبول برای دوست داران عکس برداری بدل گردد.

بدنه موبایل مورد بحث از فلز ساخته شده و باتری 2800 میلی آمپری، آن را به گزینه ای ایده آل برای کار مداوم در طول روز تبدیل می کند. ZTE همچنین قابلیت هایی نظیر پشتیبانی از وای فای دوبانده و تکنولوژی صوتی DTS را در Z11 Mini جای داده است. اندروید 5.1.1 لالیپاپ هم به صورت پیش فرض روی موبایل نصب خواهد بود.

همان طور که در تصاویر می توان مشاهده کرد، Z11 Mini به حسگر اثر انگشت مجهز بوده و در سه رنگ مشکی، سفید و طلایی به بازار خواهد آمد. Nubia Z11 Mini در تاریخ 25 آپریل (6 اردیبهشت ماه) با قیمت 232 دلار در چین عرضه می شود.

ZTE-Nubia-Z11-Mini_2

ZTE-Nubia-Z11-Mini_3

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • میثم
    میثم | ۳۱ فروردین ۱۳۹۵

    چیپش خوبه ولی پردارنده گرافیکیش یخورده لنگ میزنه.من از رنگ مشکیش خوشم اومده شما چی؟؟؟

مطالب پیشنهادی