ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پلی استور گوگل در سه ماه نخست 2016 بیش از 11 میلیارد دانلود داشته

در حال حاضر پلی استور گوگل بیش از 2 میلیون اپلیکیشن در خود دارد که کاربران دیوایس های تحت اندروید می توانند آنها را دانلود و استفاده نمایند. جالب است که این فروشگاه توانسته در ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

در حال حاضر پلی استور گوگل بیش از 2 میلیون اپلیکیشن در خود دارد که کاربران دیوایس های تحت اندروید می توانند آنها را دانلود و استفاده نمایند. جالب است که این فروشگاه توانسته در عرض 6 سال به چنین وسعتی دست پیدا نماید. اگر خاطرتان باشد تا پیش از این زمان، «اندروید مارکت» نام داشته و کل اپلیکیشن هایش به 30 هزار عدد هم نمی رسید. اما در زمانی کوتاه به طور تحسین برانگیزی رشد کرد و اکنون قادر است تقریبا تمامی نیازهای کاربرانش را برآورده نماید.

در همین راستا بد نیست بدانید که شرکتی فعال در زمینه بهینه سازی فروشگاه های ارائه دهنده اپ های وبایل موسوم به Sensor Tower گزارشی منتشر نموده و به واسطه آن اعلام کرده که در سه ماهه نخست سال جاری میلادی، 11.1 میلیارد دانلود از پلی استور صورت پذیرفته است. این رقم نشان دهنده رشد 6.7 درصدی دانلود اپلیکیشن از فروشگاه مورد بحث در مقایسه با بازه زمانی مذکور در سال گذشته است.

با اینکه تعداد بازی ها در گوگل پلی استور معادل 5 برابر اپ های کاربردی است ولی تعداد این دسته از محصولات در سه ماهه نخست 2016 تنها یک درصد رشد داشته است.

دسته بندی عکاسی و اپ های مربوط به آن در این بازه زمانی بیشترین افزایش تعداد را شاهد بوده و رشد 20 درصدی را رقم زده اند.

همچنین باید گفت از ماه ژانویه تا مارس (زمستان) میزان دانلود بازی ها به مراتب بیشتر از ابزارهای کاربردی در پلی استور بوده به گونه ای که از هر 4 مورد بارگذاری شده توسط کاربران فقط یکی از آنها (ابزار-کاربردی) محسوب می شده است.

بر اساس گزارش یاد شده جا دارد اشاره کنیم سه اپلیکیشنی که بیشترین میزان دانلود را به خود اختصاص داده اند، مربوط به شبکه های اجتماعی هستند. مسنجر فیس بوک، فیس بوک و اسنپ چت به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم محبوب ترین ها قرار دارند.

پس از آنها، بازی Candy Crush Jelly Saga در رتبه چهارم و پاندورا در رتبه پنجم قرار گرفته اند. از دیگر اپ های محبوب و شناخته شده که در سه ماه اخیر بیشترین میزان دانلودهای گوگل پلی استور را به خود اختصاص داده اند می توان به اینستاگرام (7) و واتس اپ (8) نیز اشاره نمود. بعلاوه، در تصاویر زیر می توانید فهرست کامل این گزارش را مشاهده نمائید.

1

22

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • جهان
    جهان | ۳۱ فروردین ۱۳۹۵

    من که همیشه برنامه هایی که گوگل پلی آپدیت داده اونجا میزنم آپدیت

  • seedni
    seedni | ۳۱ فروردین ۱۳۹۵

    دیجیاتو
    پنل آخرین مطالب را جهت سهولت مطالعه بیار سمت چپ . و پنل سمت چپ را بیار سمت راست .

  • سید مهدی
    سید مهدی | ۳۱ فروردین ۱۳۹۵

    piano tiles2 عالیه?

  • سید مهدی
    سید مهدی | ۳۱ فروردین ۱۳۹۵

    انصافا این piano tiles2 در صدر قرار بگیره.......توجه کنید kik اونجا چه قدر دانلود شده اما تو ایران دیگه کمتر کسی استفاده می کنه، whatsapp همین طور..... ایران کلا یه دنیای دیگه اس.....?

مطالب پیشنهادی